Half File Botlu (İstek )
-
Merhaba arkadaşlar kerdeşim illede tutturdu half file oyun oynucam diye eskiden vardı sildim .Şimdi oyunu arıyorum bulamıyorum.Çalışan half file botlu olucak .Yardım eden müridlere şimdiden teşekkür ediyorum..
-
Half life olmasın o ?
-
Öncelikle bunu indir ve oyunun sistem klasörüne at.
http://www.cskolik.com/dosya-32-Half-Life-Jumbot.html
Sonra oyunda harita yoktur bunda ve çıkartma işlemini yaptıktan sonra jumbot klasörüne gir ve "maps" adına bir klasör oluştur. Aşağıdaki dosyayı indir ve o klasörün içine çıkart.
http://www.mediafire.com/?t4f7t9ub2x07jdt
Oyuna girebilmek için de hani hl den cs ye geçerken change game yaparız ya 1.6 da oraya gelin orada jumbot adında birşey göreceksin onu aktif edin ve normal oyunu kurun. Oyun başladıktan sonra botlar otomatikmen aktif olacaktır ve çok feci oynuyorlar benden söylemesi. :)
Değişik ve ayrıntılı anlatım içinse:
-
2$ a orjinal aldım steamden. istediğin servera girip oynayabiliyosun iyi oluyor arada :)
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
2$ a orjinal aldım steamden. istediğin servera girip oynayabiliyosun iyi oluyor arada :)
-----------------------------İndirimi kaçırdık desene ya. :) 10 kaymeden aşağı hiç denk gelmedim steam'de.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
2$ a orjinal aldım steamden. istediğin servera girip oynayabiliyosun iyi oluyor arada :)
-----------------------------hocam heycanlandırdın girdim baktım 10 $ :(
-
alli bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
2$ a orjinal aldım steamden. istediğin servera girip oynayabiliyosun iyi oluyor arada :)
-----------------------------hocam heycanlandırdın girdim baktım 10 $ :(
-----------------------------Yıldönümlerinde belki indirim filan yaparlar. 11. ayı bekle belki bi umut alırız komple paket filan aynı paraya.
-
-
Site çatır çatır açılıyor bende. :)
-
invalid dll diyor ne ayak?
-
PsychoDawn bunu yazdı:
-----------------------------
Half life olmasın o ?
-----------------------------
