Half-Life Blue Shift
-
kaanabak bunu yazdı:
-----------------------------direk indirip oynuyormuyuz yoksa HL nin üstünemi kuruluyor??
-----------------------------direk indirip oynanıyor
-
ustat sunu tek lınk yaparsan cok sevınırım
-
hocam 240 mb tek link alan yerler yokmu oraya upload etsen çok iiyi olurr.
-
Memorial bunu yazdı:
-----------------------------serioususer bunu yazdı:
-----------------------------Memorial bunu yazdı:
-----------------------------Eskiden oyununun yarısına saveleri kurtarmayı unutup format atmıştım aklıma geldi indirdim bilenler vardır belki güzel oyundu.
230 Mb.
http://rapidshare.com/files/74523/HL...ft__.part1.rar
http://rapidshare.com/files/74556/HL...ft__.part2.rar
http://rapidshare.com/files/74570/HL...ft__.part3.rar
-----------------------------
şu oyunu biraz daha açıklayıcı anlatırsan sevinirim...
-----------------------------Oyun Half-Life ın bayağı geliştirilmiş bi versiyonu multiplayerda oynayabiliyosun halflifeta sniper kullanmak baya zevkli oluyo :) ve bir sürü yeni silah var.Onun haricinde single playerla oyunu bitirmeye çalışıyosun Half-Life ı bitirmişlere kesinlikle tavsiye ederim.
SS:http://www.2404.org/overdrive2023x/Blue-Shift%20Review%20Pics/4.jpg
http://www.golem.de/0103/13254-blueshift.jpg
http://news.softpedia.com/images/extra/large/halfblueshpc_001-large.jpg
-----------------------------Sniper felan blueshiftte yok oposing force da var.Blueshift in multiplayer ıda yok.Oda oposing forceda.Oposing forceun single ıda çok daha iyi bence.ilk oynadığımda bi bölüm vardı yeraltında geçen.korkudan oynayamamıştım abim geçmişti :)
-
GTA 3 , Freedom Fighter , HL Serisi oyunlarda bilgisayarım aşırı hızlıydı , yani çok hızlı oynanıyordu oyun , şey gibi düşünün , hızlı çekimde oyun oynamak gibi . Bu nasıl halledilir ?
Eğer bunda da böyle olacaksa indirmeyeyim o yüzden diyorum .
-
Opposing Force rlz... Bunu görmüştüm kafenin birinde. Bunu da denemek lazım ss ler hoşuma gitti.
Bir de Action Half-Life vardı yazıları mavi olan. Bıçak fırlatıp dikebiliyoduk. Botlarlan da oynanıyodu. O da çok mükemmeldi. İlk gittiğim kafede onu kurduklarında aynı Mortal Kombat Trilogy gibi sabah 11:00 akşam 21:00 yapardım (: -
tiimek bunu yazdı:
-----------------------------ustat sunu tek lınk yaparsan cok sevınırım
-----------------------------skyvalet bunu yazdı:
-----------------------------hocam 240 mb tek link alan yerler yokmu oraya upload etsen çok iiyi olurr.
-----------------------------ripli 88.57 megabyte
http://www.mininova.org/tor/1220393
denenmemiştir haberiniz olsun
edit : cdkey falan isterse ;
HALF LIFE-BLUE SHIFT : 2900-72239-6562
-
hacılar Allah razı olsunda hazır eliniz değmişken şu opposing force u da bulamazmısınız bi yerden. size dua ederim.
her yerde demo su var şunun full versiyonu hiç biyerde yokmu aq?
bu arada şuna da bi göz atın:D
-
Bu half-lifeın bı oyunu vardı. Yeraltından canavarlar falan cıkıyo bazı bölümlerde bı arbamız var onla saga sola gıdıyoruz. Bı kız var onu kurtarıyoruz. Tam olarak hatırlayamıyorum. Bu oyun o oyunmu resımlerden pek çıkaramadım
-
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------Bu half-lifeın bı oyunu vardı. Yeraltından canavarlar falan cıkıyo bazı bölümlerde bı arbamız var onla saga sola gıdıyoruz. Bı kız var onu kurtarıyoruz. Tam olarak hatırlayamıyorum. Bu oyun o oyunmu resımlerden pek çıkaramadım
-----------------------------Half life 2 olması lazım onun.
çok kıl bi bölüm
arabaları deliklerin üstüne koyup tıkak gerekiyor cavavarlar çıkamasın fiye.
