Half-Life Blue Shift

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    kaanabak bunu yazdı:
    -----------------------------

    direk indirip oynuyormuyuz yoksa HL nin üstünemi kuruluyor??


    -----------------------------

     direk indirip oynanıyor


    -
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tiimek
    tiimek's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    ustat sunu tek lınk yaparsan cok sevınırım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam 240 mb tek link alan yerler yokmu oraya upload etsen çok iiyi olurr.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seretide
    seretide's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    Memorial bunu yazdı:
    -----------------------------

    serioususer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Memorial bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eskiden oyununun yarısına saveleri kurtarmayı unutup format atmıştım aklıma geldi indirdim bilenler vardır belki güzel oyundu.

     

    230 Mb.

    http://rapidshare.com/files/74523/HL...ft__.part1.rar

    http://rapidshare.com/files/74556/HL...ft__.part2.rar

    http://rapidshare.com/files/74570/HL...ft__.part3.rar


    -----------------------------

     


    şu oyunu biraz daha açıklayıcı anlatırsan sevinirim...
    -----------------------------

    Oyun Half-Life ın bayağı geliştirilmiş bi versiyonu multiplayerda oynayabiliyosun halflifeta sniper kullanmak baya zevkli oluyo :) ve bir sürü yeni silah var.Onun haricinde single playerla oyunu bitirmeye çalışıyosun Half-Life ı bitirmişlere kesinlikle tavsiye ederim.

    SS:http://www.2404.org/overdrive2023x/Blue-Shift%20Review%20Pics/4.jpg

    http://www.golem.de/0103/13254-blueshift.jpg

    http://news.softpedia.com/images/extra/large/halfblueshpc_001-large.jpg


    -----------------------------

    Sniper felan blueshiftte yok oposing force da var.Blueshift in multiplayer ıda yok.Oda oposing forceda.Oposing forceun single ıda çok daha iyi bence.ilk oynadığımda bi bölüm vardı yeraltında geçen.korkudan oynayamamıştım abim geçmişti :)


    Saçma
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    GTA 3 , Freedom Fighter , HL Serisi oyunlarda bilgisayarım aşırı hızlıydı , yani çok hızlı oynanıyordu oyun , şey gibi düşünün , hızlı çekimde oyun oynamak gibi . Bu nasıl halledilir ?

    Eğer bunda da böyle olacaksa indirmeyeyim o yüzden diyorum .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Opposing Force rlz... Bunu görmüştüm kafenin birinde. Bunu da denemek lazım ss ler hoşuma gitti.
    Bir de Action Half-Life vardı yazıları mavi olan. Bıçak fırlatıp dikebiliyoduk. Botlarlan da oynanıyodu. O da çok mükemmeldi. İlk gittiğim kafede onu kurduklarında aynı Mortal Kombat Trilogy gibi sabah 11:00 akşam 21:00 yapardım (:


    sanılanın aksine...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By1GKaL
    By1GKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    tiimek bunu yazdı:
    -----------------------------

    ustat sunu tek lınk yaparsan cok sevınırım


    -----------------------------

    skyvalet bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam 240 mb tek link alan yerler yokmu oraya upload etsen çok iiyi olurr.


    -----------------------------

    ripli 88.57 megabyte

    http://www.mininova.org/tor/1220393

    denenmemiştir haberiniz olsun

    edit : cdkey falan isterse ;

    HALF LIFE-BLUE SHIFT : 2900-72239-6562

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mimar
    mimar's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    hacılar Allah razı olsunda hazır eliniz değmişken şu opposing force u da bulamazmısınız bi yerden. size dua ederim.

    her yerde demo su var şunun full versiyonu hiç biyerde yokmu aq?

    bu arada şuna da bi göz atın:D

    http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/view_image.html?id=aoBas0xw7hqe7BnknQ&om_act=convert&om_clk=userimagevideo&tag=userimagevideo;img


    uçmayı bilmiyorsan ibnelik yapmayacaksın...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    Bu half-lifeın bı oyunu vardı. Yeraltından canavarlar falan cıkıyo bazı bölümlerde bı arbamız var onla saga sola gıdıyoruz. Bı kız var onu kurtarıyoruz. Tam olarak hatırlayamıyorum. Bu oyun o oyunmu resımlerden pek çıkaramadım

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu half-lifeın bı oyunu vardı. Yeraltından canavarlar falan cıkıyo bazı bölümlerde bı arbamız var onla saga sola gıdıyoruz. Bı kız var onu kurtarıyoruz. Tam olarak hatırlayamıyorum. Bu oyun o oyunmu resımlerden pek çıkaramadım


    -----------------------------

    Half life 2 olması lazım onun.

    çok kıl bi bölüm

    arabaları deliklerin üstüne koyup tıkak gerekiyor cavavarlar çıkamasın fiye.

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 7287 Toplam Mesaj: 41