folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Half-Life Sevenler - Server Açılmıştır



Half-Life Sevenler - Server Açılmıştır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar selam,

    birkaç müşterimizden talep geldi açın hl server arada girip oynarız gibisinden

    Bizde bi tane hl server açtık, oynamak isteyen müridler varsa bekleriz

    ip : hl.csduragi.com

    Oyun içi isteklerinizi burdan dile getirebilirsiniz , şu olsun bu olsun , şu map olsun vs diye

    Şuan 2 map dönüyor crossfire , killbox. Ayarlarıda tam değil serverın hata eksik gedik vs bulursanız söyleyin.

     

    Oyunu nerden indiricem derseniz ; https://csduragi.com/csduragi_cs16.zip , 1.6 indirip kurun.

    Masaüstüne gelen kısayola sağ tıklayıp özelliklere basın

    Dosya konumunda -game cstrike gibi bir ibare olacak onu -game valve yapmanız yeterli.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    şurayıda bi alim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Sitenin tasarımı gerçekten şıkmış


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blitzx
    blitzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Geliriz tabi başgan çağırırsın da oyuna nasıl gireceğiz  falan filan bunları anlatırsan geceleri çıkmam ordan :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    En son dj alper ile ben yonetmistim. 

    Tbt müridi dediklerimiz küfür ve hile yapmıştı. 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kral.
    C-force
    C-force's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    Cok sukur 2 senedir tbt muridleriyle oynamiyorduk yarin ofisde girerim sansimiza serverda kim varsa


    Bazen Varsın , Bazen Yoksun...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Zeytun-i vardı o dehşet oynuyordu şimdi kayboldu forumdan.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    half life nostaljim var. çok severdim. ama serverda hiç oynamadım. nasıl ayar yapıcaz?


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    ben girdim biraz oynadım eski günler geldi aklıma eğlendim :))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uykucuibo
    uykucuibo's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2015
    Erkek

    bende şimdi bi gireyim bakayım iyi olmuş açtığınız gerçekten

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    zaaa özlemişim iyi oldu ya :D 

Toplam Hit: 7045 Toplam Mesaj: 80
server half life half life server