folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Hall Of Fame: Pornoyu Bırakanların Doluştuğu Mekan



Hall Of Fame: Pornoyu Bırakanların Doluştuğu Mekan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

     başkan sana bi iş uğraş lazım diye düşünüyorum ya


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek
    saka yapio olmalisin bence usenmemis yazmista yazmis bide :s milletin dinine hayatina her seyine karisirdiniz simdide zevki pf
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    Öneri ile dayatma arasındaki farkı bilmeyen müridler var sanırım tbt'de. Öyle tepkiler var ki sanırsın adam elinde bıçak kesecek çük arıyor amk.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    azönce son 31imi çektim.bakalım ne kadar daha sürdürebilicez.

    kadıköy migrosta gizem diye bi kasiyer var onla tanışmaya çalışıcam bugün.bununla ilgili taktik falanda verebilirsiniz.iki çikolata alıp kasadan çıkarken birini ona bırakmayı düşünüyorum.zaten düzenli gider oldum migrosa merabalaşmaya başladık

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    bu arada bazı arkadaşlar şu noktayı anlamamış, o yüzden anlaşmazlık cıkmış. başta ben de anlamamıştım 2. kez okuyunca anladım.

    şimdi yanlış anlamadıysam :D, haci diyor ki beynindeki porno-cinsellik ilşkisinin yok olması için 100 gün boyunca porno, mastürbasyon ve seksden uzak durabildigin kadar uzak dur.

    100 günden sonra, sevgilin/eşin varsa seviş, porno ve mastürbasyondan uzak dur. sevgilin yoksa da pornodan uzak dur, mastürbasyon takvimi yap diyor.

    yani ölümüne oruç degil bu :D

    SyspioniC tarafından 23/Oca/13 12:44 tarihinde düzenlenmiştir

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    kusura bakmada bu işin bokunu çıkarttın hocam porno zararlı porno tukaka diyosun aç bi emmanuelle serisini izle ne biliyim elma şekeri, doruk noktası, girl play, madame izle bi sanat olduğunu anlıycaksın açıp xvideos.com'dan mastürbasyon için izlersen bağımlı olursun tabi sonra porno kötüdür porno zararlıdır yazdığım filmleri ve hatırlamadığım için yazamadığım filmleri otur izle ama adam gibi izle 31 için değil yani
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı

    bu arada bazı arkadaşlar şu noktayı anlamamış, o yüzden anlaşmazlık cıkmış. başta ben de anlamamıştım 2. kez okuyunca anladım.

    şimdi yanlış anlamadıysam :D, haci diyor ki beynindeki porno-cinsellik ilşkisinin yok olması için 100 gün boyunca porno, mastürbasyon ve seksden uzak durabildigin kadar uzak dur.

    100 günden sonra, sevgilin varsa seviş, porno ve mastürbasyondan uzak dur. sevgilin yoksa da pornodan uzak dur, mastürbasyon takvimi yap diyor.

    yani ölümüne oruç degil bu :D

    o zaman şöle yapalım, hep beraber başlayalım buna, senin 27sindeki buluşmayıda 1-2 hafta erteleyelim, şubat ortası felan olsun, o zamana kadar uslu duralım, bi buluşalım 15-20 kişi o haldeyken :d sonuçları buraya yazarız, yada xvideos a koyarız sonuçları daha uygun olur :D


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yourbrainonporn
    yourbrainonporn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı

    bu arada bazı arkadaşlar şu noktayı anlamamış, o yüzden anlaşmazlık cıkmış. başta ben de anlamamıştım 2. kez okuyunca anladım.

    şimdi yanlış anlamadıysam :D, haci diyor ki beynindeki porno-cinsellik ilşkisinin yok olması için 100 gün boyunca porno, mastürbasyon ve seksden uzak durabildigin kadar uzak dur.

    100 günden sonra, sevgilin varsa seviş, porno ve mastürbasyondan uzak dur. sevgilin yoksa da pornodan uzak dur, mastürbasyon takvimi yap diyor.

    yani ölümüne oruç degil bu :D

    Evet hocam aşağı yukarı olayımız bu sadece pornoyu ömür boyu bırakmaya çalışıyoruz olay bu :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    Ne kadar mal var arkadaş konuda. Şimdi o kalın kafalılara açıklayayım durumu.

    Yourbrainonporn nickli arkadaşımızın asıl amacı bu süre zarfında kendini de motive etmek bi nevi kendine psikolojik baskı yapıyor yani.

    Hala işi dalgaya alıp bol bol osurup sıçmışsınız bari susun da adam sanalım sizi.

     


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yourbrainonporn
    yourbrainonporn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı

    Ne kadar mal var arkadaş konuda. Şimdi o kalın kafalılara açıklayayım durumu.

    Yourbrainonporn nickli arkadaşımızın asıl amacı bu süre zarfında kendini de motive etmek bi nevi kendine psikolojik baskı yapıyor yani.

    Hala işi dalgaya alıp bol bol osurup sıçmışsınız bari susun da adam sanalım sizi.

     

    Hocam beni çok iyi anlamışsın sağol..

    Bu arada durumlar nasıl listeye koydum seni de haberin olsun =)

Toplam Hit: 33551 Toplam Mesaj: 241