Hamachiden Age Of
-
ya yapamadık hocalar ya biriniz bi yardım etse kapadık bugun yapalım dedikte biri bi yardım etse?
-
şimdi hamachi den yeni bir oda açtıkdan sonra..kullanıcı adını ve pass i arkdaşına yolla..o da girsin..
Sonra age of a girin.Ayarlardan LAN i seçin...
Biri oyunu kursun..Herkesin ayarı Lan dayken..Herkes refresh yapınca kuran kişinin oyunu çıkar..iyi oyunlar...sanırım biz böyle yapıyorduk.. -
Hamachiden age ofa bende varım çk da iyi olur çok da güzel olur ^^
Öncelikle oynamak isteyen kişiler aynı Hamachi ağına bağlanıyor. Ardından oyunu kuracak olan kişi:
Multiplayer / Local (LAN) Tcp/Ip Connection / Create'e tıklayarak oyunu kuruyor. Oyuna bağlanmak isteyenler ise yine aynı şekilde Multiplayer / Local (LAN) Tcp/Ip Connection sekmesine gidiyor ve burada oyunu kurmuş olan kişinin server'ını görüyor. Çift tıklayarak oyuna bağlanıyorsunuz hepsi bu kadar. -
turnuva yapalım :)
-
durun ben bir format..üstüne..Age of u yükleyeyim geliyorum.
Turnuva değilde 4 e 4 filan maçlar yaprız..bekelyin sakın başlmayın 2 saat içinde; küsersem üzerinize paladin salarım. -
Tamam olur :B Bekliyoruz beyler beraber yapıcaz
-
kurmayı bilen yok beraber yapıcaz diyoz :)
-
Hacı hamachiyi kuracaksın önce sonra herkes girecek hamachi servera oradan sonra aynı ağdaymışız gibi age of/multiplayer/local(LAN) game/ create game yapıp kurulacak diğerleri de aynı yerden join game yapacak bu kadar basit.
-
anlatıyoruz 2 saattr nası kurmayı bilen yok ya :))
Edit: Formata gittim..byee. -
3 oynayalım hocam o daha da bi güzel.
