Hamas - İsraildeki Nukleer Tesis İpin Ucunda.
-
Nükleer tesis ipin ucunda
Hamas roketlerinin menzili, İsrail’in Beerşeba çölündeki Dimona’da bulunan gizli nükleer tesise neredeyse ulaştı. Gazze Şeridi sınırından İsrail içine 40 km kateden ev yapımı roketler, 186 bin nüfuslu Beerşeba yakınlarına düşmeye devam ediyor. Hamas’ın elinde İran yapımı ve 45 km menzilli Uğab ve Fecir 3 roketleri de var. Şu anda İsrail’in 7 milyonluk nüfusunun yüzde 12’si menzil içinde. Hamas’ın daha sofistike roketler kullanarak Gazze sınırına 75 km uzaklıktaki Dimona’yı vurmasından korkuluyor. İsrail’in tek nükleer reaktörü Dimona’da. İsrail ordusunun sahip olduğu nükleer silahları da bu gizli tesiste depoladığı sanılıyor.Kaynak: http://www.hurriyetusa.com/haber/haber_detay.asp?id=19266
YORUMLARI ALALIM.
-
Vurmazlar orayı,vuracak olsalar şimdiye kadar vururlardı.
ayrıca orası göstermeliktir ufak tefek şeyler vardır.
-
Oha :S Nükleer tesis vururlarsa bu sadece İsrail e değil insanlığa ve gezegene zarar vermiş olur.
-
Kara harekatıda başlamış bu arada.
-
Hamas hayatının 2.büyük hatasını yapar vurabilirse.(yerse tabi.)
-
bitsin artık bu savaş ya :)
-
xz bunu yazdı:
-----------------------------HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
Oha :S Nükleer tesis vururlarsa bu sadece İsrail e değil insanlığa ve gezegene zarar vermiş olur.
-----------------------------bu adamların umrundamı sanıyorsun insanlık vb ? buradan aklınca "kardeş" filistinlileri desteklemeye çalışan aklınca yahudiden farkı oldğunu düşünen arkadaşlara birkez daha hatırlatmak gerekiyor, bu araplar fırsatını bulsa alayımızı kör testere ile keser ...
-----------------------------kime anlatıyon ki sanki çk umursuyorlar :)
-
kendi başını ye kendı başını ye dıye bı replık vardı bir türk fliminde :|
-
İsrail bunu düşünmüştür çoktan işin ucunda adamların en büyük geliri dünyaya teknoloji satmak.Büyük ihtimalle asıl kritik noktalar yerin altına gömülüdür.
-
xz bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------bitsin artık bu savaş ya :)
-----------------------------
dur hj ya yeni ısınmaya başladık :) bi kimyasal olmadı biyolojik bişiler - nükleerde olur - görelimki savaştan sonra ne israil ne araplar bidaha belini doğrultamasın
-----------------------------
Sen ne saçmalıyorsun ya ortada katliam var küçücük çocuklar ölüyor ve hala araplıktan bahsediyorsun insan olan bunu demez -
vuracak adam "vuracaz" , "edecez", "yapacaz" demez. gider vurur.
