Hangi Alanı Seçmeliyim ?
-
bende veritabanı programcılığı son sınıfı okuyorum.Bence veritabanını seç derim.Web tasarım'ı daha sonrada öğrenebilisrin ve vweb tasarım daha kolaya kaçıyor.Veritabanı iyidir yani vb.net c# gösterirler anca.
-
Veritabanı Programcılığı veya ağ seç derim hoca ama bana hep veritabanını överler genelde
Toplam Hit: 2391 Toplam Mesaj: 13
