Hangi Alanı Seçmeliyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    bende veritabanı programcılığı son sınıfı okuyorum.Bence veritabanını seç derim.Web tasarım'ı daha sonrada öğrenebilisrin ve vweb tasarım daha kolaya kaçıyor.Veritabanı iyidir yani vb.net c# gösterirler anca.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    Veritabanı Programcılığı veya ağ seç derim hoca ama bana hep veritabanını överler genelde

Toplam Hit: 2391 Toplam Mesaj: 13