Hangi Ekran Kartını Alsam?
-
Arkadaşlar bi arkadaşa bi ekran kartı alacağım da aynı modelin 512 gddr3 2. el 80 lira sıfır 1 gb ddr3 130 lira hd4670 hangisini alsak ? kararsız kaldık doğrusu gddr3 mü yoksa 1 gbmi hangisini tercih etsek?
http://urun.gittigidiyor.com/SAPPHIRE-HD4670-128Bit-512-MB-GDDR3-Pci-Exp_W0QQidZZ30751267
1. kart
2. kart
-
http://www.tomshardware.com/charts/2010-gaming-graphics-charts-high-quality/benchmarks,111.html
performanslarını karşılaştır
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.tomshardware.com/charts/2010-gaming-graphics-charts-high-quality/benchmarks,111.html
performanslarını karşılaştır
-----------------------------hocam o siteye yabancıyım :| zaten aynı modeller bilen birisi zaten bi bakışta anlar hangisini seçmem gerektiğini. :) baktım o siteye bişey anlaadım açıkçası siteyle pek uğraşmak istemiyorumda.
-
ATİ ve ATİ chipset kullananlar dışında hangisini alırsan al
-
biri 512mb biri 1gb.bu iki arasında seçim yapmak istiyorsan 1gb olan.ben nvidia al derim.
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
biri 512mb biri 1gb.bu iki arasında seçim yapmak istiyorsan 1gb olan.ben nvidia al derim.
-----------------------------hocam nvidia gibi bi marka bozuntusuna boş para vermek istemem. Ati varken nvidiayı seçmem. ayrıyetten bende 1 ve 512 yi ayırdım ama gddr3 sorunsalı var :/
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
ATİ ve ATİ chipset kullananlar dışında hangisini alırsan al
-----------------------------amd ve ati dışında mal kullanmam ben hocam :) artık ati yok oda amd oldu hayırlısıyla.
-
http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=66168&ad=PALiT-GTS-250-E-GREEN-1GB-GDDR3-256B-CRT-DVi-Ekran-Kartlari
bunu al hocam asiri memnun kalırsın.
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
bunu al hocam asiri memnun kalırsın.
-----------------------------memnun kalırım ama fiyat :D
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
bunu al hocam asiri memnun kalırsın.
-----------------------------memnun kalırım ama fiyat :D
-----------------------------Biraz duygusal ama guzel :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
bunu al hocam asiri memnun kalırsın.
-----------------------------memnun kalırım ama fiyat :D
-----------------------------Biraz duygusal ama guzel :)
-----------------------------üevet de şimdi neyi alayım :D
