Hangi Şampuan ?
-
kardeşim şanpuandan sonra sabun kullan saçın da dökülme olmaz ben daha yeni keşfettim
-
ßen şampuanda tasarrufa gidiyorum malumunuz şampuan pahalı
Şimdiki şampuanım dölendax :D :D
İşin şaka tarafı clear kullanıyomm bende memnunum bi dene istersen
Mesaj 20 Temmuz 2012 (Cuma) Saat: 21:58'da Fuan tarafından düzenlendi. -
dove kullanıyordum memnundum axe aldım deniyorum
-
benim öyle aman aman dökülmüyordu ama dökülmesi canımı sıkıyordu biomen marka şampuan kullanmaya başladım dökülme kalmadı :) kepeği de önlüyor
-
clear'In varsa kepeği dert etme .
-
BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------ahahahahaha
hocam garip bi anımı getirdin aklıma :D
ve hala clear kullanmaktayım.
bunların mentollüsü var bildiğiniz üzere, duştan çıktım bu olay yaklaşık 2 sene evel önce yaşandı :D:D
daha ilk denemem yeğenlerimde kalıyorum, o zamanlar bizim yeğeni win sistemleri üzerine bayağı bi çalıştırıyordum.
yaz mevsimi oldugundan pc başında eşşek gibi terliyorduk evde aşırı derecede sıcaktı.hatun cağırdı dedi aksama gel gezelim biraz.
iyi hoş güzel neyse banyo falan aldım siftah bismillah şampuanı ilk defa orda deniyorum :D
abi yıkıyorum saçları ama kafamı hissetmiyorum amk :D
neyse çıktım duştan bi yandan titriyorum vs yeğen diyor abi ne oldu vs diye
b - olm dondum lan bu sıcağın ortasında.y - abi sorma çok pis bişi.
b - lan amk kızın yanına gidicem, hayvan gibi mentol kokuyorum napcaz amk.
y - abi bişi olmaz daha iyi
b- bok olmaz amk kızın astımı var nalları diker lan bu kokuya. '^+'&'^+!!
neyse laf muhabbet derken gittim ben, çok beklemediğim bir olayla karşılaştım :D
sercan bu koku ne, harika falan fişman :|
sercan yerlerde utancından :D
valla bende bilmiyorum yeğenler almış kafamı hissetmiyorum a.k sen harika diyorsun.
kızda iptal o an :D
astım falan hikaye kız ayak üstü yiyiodu lan :D
tavsiye ederim gençler :D
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------ahahahahaha
hocam garip bi anımı getirdin aklıma :D
ve hala clear kullanmaktayım.
bunların mentollüsü var bildiğiniz üzere, duştan çıktım bu olay yaklaşık 2 sene evel önce yaşandı :D:D
daha ilk denemem yeğenlerimde kalıyorum, o zamanlar bizim yeğeni win sistemleri üzerine bayağı bi çalıştırıyordum.
yaz mevsimi oldugundan pc başında eşşek gibi terliyorduk evde aşırı derecede sıcaktı.hatun cağırdı dedi aksama gel gezelim biraz.
iyi hoş güzel neyse banyo falan aldım siftah bismillah şampuanı ilk defa orda deniyorum :D
abi yıkıyorum saçları ama kafamı hissetmiyorum amk :D
neyse çıktım duştan bi yandan titriyorum vs yeğen diyor abi ne oldu vs diye
b - olm dondum lan bu sıcağın ortasında.y - abi sorma çok pis bişi.
b - lan amk kızın yanına gidicem, hayvan gibi mentol kokuyorum napcaz amk.
y - abi bişi olmaz daha iyi
b- bok olmaz amk kızın astımı var nalları diker lan bu kokuya. '^+'&'^+!!
neyse laf muhabbet derken gittim ben, çok beklemediğim bir olayla karşılaştım :D
sercan bu koku ne, harika falan fişman :|
sercan yerlerde utancından :D
valla bende bilmiyorum yeğenler almış kafamı hissetmiyorum a.k sen harika diyorsun.
kızda iptal o an :D
astım falan hikaye kız ayak üstü yiyiodu lan :D
tavsiye ederim gençler :D
-----------------------------Yarın gidiyim 1 kasa satın alayım eyv hacım :F
-
sercan senden pazarlamacı olur :D
şampuan bitsin direk gidip clear mentollü alacam:D
-
ahaha sonuçları bekliyorum beyler :D
-
Yeşil Dalan sabun akar...

