folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hangi Şampuan ?



Hangi Şampuan ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    kardeşim şanpuandan sonra sabun kullan saçın da dökülme olmaz ben daha yeni keşfettim 


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    Fuan
    Fuan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2012
    Erkek

    ßen şampuanda tasarrufa gidiyorum malumunuz şampuan pahalı

    Şimdiki şampuanım dölendax :D :D

    İşin şaka tarafı clear kullanıyomm bende memnunum bi dene istersen

    Mesaj 20 Temmuz 2012 (Cuma) Saat: 21:58'da Fuan tarafından düzenlendi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    dove kullanıyordum memnundum axe aldım deniyorum 


    #....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    benim öyle aman aman dökülmüyordu ama dökülmesi canımı sıkıyordu biomen marka şampuan kullanmaya başladım dökülme kalmadı :) kepeği de önlüyor


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oRaCLe
    oRaCLe's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

     clear'In varsa kepeği dert etme .


    Ferman Padişahınsa Dağlar Bizimdir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    BeYaZZZ bunu yazdı:
    -----------------------------


    -----------------------------

     

    ahahahahaha 

    hocam garip bi anımı getirdin aklıma :D

    ve hala clear kullanmaktayım.

     

    bunların mentollüsü var bildiğiniz üzere, duştan çıktım bu olay yaklaşık 2 sene evel önce yaşandı :D:D 

    daha ilk denemem yeğenlerimde kalıyorum, o zamanlar bizim yeğeni win sistemleri üzerine bayağı bi çalıştırıyordum.

    yaz mevsimi oldugundan pc başında eşşek gibi terliyorduk evde aşırı derecede sıcaktı.

    hatun cağırdı dedi aksama gel gezelim biraz.

    iyi hoş güzel neyse banyo falan aldım siftah bismillah şampuanı ilk defa orda deniyorum :D

    abi yıkıyorum saçları ama kafamı hissetmiyorum amk :D

    neyse çıktım duştan bi yandan titriyorum vs yeğen diyor abi ne oldu vs diye 

    b - olm dondum lan bu sıcağın ortasında.

    y - abi sorma çok pis bişi.

    b - lan amk kızın yanına gidicem, hayvan gibi mentol kokuyorum napcaz amk.

    y - abi bişi olmaz daha iyi

    b- bok olmaz amk kızın astımı var nalları diker lan bu kokuya. '^+'&'^+!!

     

    neyse laf muhabbet derken gittim ben, çok beklemediğim bir olayla karşılaştım :D

    sercan bu koku ne, harika falan fişman :|

     

    sercan yerlerde utancından :D

    valla bende bilmiyorum yeğenler almış kafamı hissetmiyorum a.k sen harika diyorsun.

    kızda iptal o an :D

    astım falan hikaye kız ayak üstü yiyiodu lan :D

     

    tavsiye ederim gençler :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    ahahahahaha 

    hocam garip bi anımı getirdin aklıma :D

    ve hala clear kullanmaktayım.

     

    bunların mentollüsü var bildiğiniz üzere, duştan çıktım bu olay yaklaşık 2 sene evel önce yaşandı :D:D 

    daha ilk denemem yeğenlerimde kalıyorum, o zamanlar bizim yeğeni win sistemleri üzerine bayağı bi çalıştırıyordum.

    yaz mevsimi oldugundan pc başında eşşek gibi terliyorduk evde aşırı derecede sıcaktı.

    hatun cağırdı dedi aksama gel gezelim biraz.

    iyi hoş güzel neyse banyo falan aldım siftah bismillah şampuanı ilk defa orda deniyorum :D

    abi yıkıyorum saçları ama kafamı hissetmiyorum amk :D

    neyse çıktım duştan bi yandan titriyorum vs yeğen diyor abi ne oldu vs diye 

    b - olm dondum lan bu sıcağın ortasında.

    y - abi sorma çok pis bişi.

    b - lan amk kızın yanına gidicem, hayvan gibi mentol kokuyorum napcaz amk.

    y - abi bişi olmaz daha iyi

    b- bok olmaz amk kızın astımı var nalları diker lan bu kokuya. '^+'&'^+!!

     

    neyse laf muhabbet derken gittim ben, çok beklemediğim bir olayla karşılaştım :D

    sercan bu koku ne, harika falan fişman :|

     

    sercan yerlerde utancından :D

    valla bende bilmiyorum yeğenler almış kafamı hissetmiyorum a.k sen harika diyorsun.

    kızda iptal o an :D

    astım falan hikaye kız ayak üstü yiyiodu lan :D

     

    tavsiye ederim gençler :D


    -----------------------------

    Yarın gidiyim 1 kasa satın alayım eyv hacım :F


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    sercan senden pazarlamacı olur :D

    şampuan bitsin direk gidip clear mentollü alacam:D 


    =)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    ahaha sonuçları bekliyorum beyler :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Yeşil Dalan sabun akar...


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
Toplam Hit: 4727 Toplam Mesaj: 44