folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hangi Ülkede Mülteci Olmak İsterdiniz?



Hangi Ülkede Mülteci Olmak İsterdiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    norveç 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Polonya

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    Türkiye de yaşanmaz, bitek gezilir görülür tatil yapılır. Aklı olan kaçsın abi Türkiye den.


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Norveçte tanıdığı olan varsa bana haber versin. Gidersem bi tek orası...


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maycamp85
    maycamp85's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2012
    Erkek

    memleket gibisi varmı yha  ne mültecisi anavatanımız dururken :)

    ama  gitmek isteyen varsa barbados var  vizede istemiyor sizden pasaportla giriş yapın  bakın keyfinize mükemmel bi yer mutlaka bilenleriniz vardır :)


    maycamp85
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    bi sektirip gidemediniz şu ülkeden anına koşim.


    https://t.me/pump_upp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inferno
    inferno's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Yurtdışında yaşamak uzaktan görenler için cazip gibi gelebilir ancak 2. sınıf insan muamelesi gördüğünüz zamanlarda anlarsınız memleketin değerini.Yurt dışında 2. sınıf insan muamelesi görmektense ülkemde yaşarım adam gibi doğru düzgün işlerle uğraşıp hayatımı zor da olsa geçindirmek bence daha önemlidir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    inferno bunu yazdı

    Yurtdışında yaşamak uzaktan görenler için cazip gibi gelebilir ancak 2. sınıf insan muamelesi gördüğünüz zamanlarda anlarsınız memleketin değerini.Yurt dışında 2. sınıf insan muamelesi görmektense ülkemde yaşarım adam gibi doğru düzgün işlerle uğraşıp hayatımı zor da olsa geçindirmek bence daha önemlidir.

    valla hocam ben hiç bir zaman ikinci sınıf insan muamelesi görmedim hatta her ortamda en gözde olan da bendim. bu insanın kariyeri ile ilgili bir

    şey. hiç bir mesleği yok dil bilmeyen adam elbette bu muameleyi görecek. türkiyede de öyle değil mi? belli bir kesim diğerlerini adam yerine koyuyor

    mu? daha geçenlerde çoban için dememişler miydi benim oyum bunla nasıl bir olur diye. hani herkes eşitti anayasa önünde... insanları parya

    olarak gören bir zihniyet var burada. yurtdışında bu olay çok daha az. bir köylü şehire geldiğinde hiç yadırgandığını görmem ama bir köylü

    zengin istanbul semtlerine gittiğinde hor görüldüğünü çok gördüm. Eğer mantığın almanyadaki türkler ise, o türklerin geneli insanlıktan çıkmıştır,

    gidip gör orada  türklerin yaptığı pislikleri. nerede problem varsa %90 türkler çıkarttığından zerre adar şüphem yok. Ben almanyaya gidene

    kadar türklerle gurur duyuyordum, almanyanın halini gördüm almanlara acıdım yemin ederim, iyi insanları tenzih ederim ama benim orada

    yaşayan türklerle hiç bir bağım olamaz, köpekten bile aşağı davranışlarını gördüm, avrupalı adamlar sarhoş olmadığı müdettçe hiç problem

    çıkarmazlar. adamlar o kadar utangaç ki,  tramaydan inerken eğer kapının önünde bekliyorsan sana pardon çekilir misin ineceğim demezler,

    senin görmeni beklerler ve sen de ona yol verirsin ama türkler adamı ite ite yol açarlar.. hani derler ya türkler barbar, oradaki insanları

    gördüğümde barbar olduğumuzu hissettim. belki eskiden farklıydı ama şimdiki durum bu


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Makine mühendisliği son sınıf öğrencisiyim,

    yazın aralıksız çalışıyorum makine imalatı üzerine,

    Alman fabrika sahibi denk geldi teslimat sırasında ayar yapıyodum..

     

    Şöyle birşey söyleyeyim, bir alman mühendis makinenin 5 biriminden 1'ini yapabiliyorken, burda bir mühendis 4/5'ini yapabiliyor bu adamlara çekici geliyor.

    Velhasıl makinanın tasarımı ve yazılımı bana aitti,

    adam dedi bana, seni götürelim almanya'ya, saat ücretin ne kadar :D

    kahkaha attım, neden gülüyosun dedi, saat ücretimi merak ediyorum dedim...

    İstanbul'da sabah 8 gece 12 çalışıyodum o sıra(geçen ay)..

    Özellikle avrupa'da insana hak ettiği parayı veriyorlar, burda durum vasat.

     

     

    Kesinlikle yurtdışına gidecem, 8-9 yıl çalışıp para biriktirip istanbul'da kendi işimi kuracam. Dededen tarla bağ bahçe kalmadığı için başka çarem yok..

    Her şey bir yana yurtdışına gidince 2 hafta sonra türkçe küfretmeyi bile özlüyorum...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inferno
    inferno's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    inferno bunu yazdı

    Yurtdışında yaşamak uzaktan görenler için cazip gibi gelebilir ancak 2. sınıf insan muamelesi gördüğünüz zamanlarda anlarsınız memleketin değerini.Yurt dışında 2. sınıf insan muamelesi görmektense ülkemde yaşarım adam gibi doğru düzgün işlerle uğraşıp hayatımı zor da olsa geçindirmek bence daha önemlidir.

    valla hocam ben hiç bir zaman ikinci sınıf insan muamelesi görmedim hatta her ortamda en gözde olan da bendim. bu insanın kariyeri ile ilgili bir

    şey. hiç bir mesleği yok dil bilmeyen adam elbette bu muameleyi görecek. türkiyede de öyle değil mi? belli bir kesim diğerlerini adam yerine koyuyor

    mu? daha geçenlerde çoban için dememişler miydi benim oyum bunla nasıl bir olur diye. hani herkes eşitti anayasa önünde... insanları parya

    olarak gören bir zihniyet var burada. yurtdışında bu olay çok daha az. bir köylü şehire geldiğinde hiç yadırgandığını görmem ama bir köylü

    zengin istanbul semtlerine gittiğinde hor görüldüğünü çok gördüm. Eğer mantığın almanyadaki türkler ise, o türklerin geneli insanlıktan çıkmıştır,

    gidip gör orada  türklerin yaptığı pislikleri. nerede problem varsa %90 türkler çıkarttığından zerre adar şüphem yok. Ben almanyaya gidene

    kadar türklerle gurur duyuyordum, almanyanın halini gördüm almanlara acıdım yemin ederim, iyi insanları tenzih ederim ama benim orada

    yaşayan türklerle hiç bir bağım olamaz, köpekten bile aşağı davranışlarını gördüm, avrupalı adamlar sarhoş olmadığı müdettçe hiç problem

    çıkarmazlar. adamlar o kadar utangaç ki,  tramaydan inerken eğer kapının önünde bekliyorsan sana pardon çekilir misin ineceğim demezler,

    senin görmeni beklerler ve sen de ona yol verirsin ama türkler adamı ite ite yol açarlar.. hani derler ya türkler barbar, oradaki insanları

    gördüğümde barbar olduğumuzu hissettim. belki eskiden farklıydı ama şimdiki durum bu

    Dediklerinde haklısın. Almanyadaki Türkler mevzuları zaten bahsettiğin gibi ne Türk ne Alman ikisi arasında kimliği kaybolmuş bir çoğunun. Yurtdışına gittiğimde mesleğimden ve pozisyonumdan dolayı itibar görüyorum o konuda sıkıntı olmuyor ancak genel olarak Türk denildiğinde ön yargılı yaklaşılıyor ardından sohbet geliştikçe ön yargıları kalkıyor. Ülkemizde en azından ilk anlamda bir ön yargı oluşmuyor,  konuşma esnasından sonra kişilik analizine göre davranılıyor. Gitmek isteyenler tüm bu ihtimalleri göz önünde bulundurmaları faydalı olur.

Toplam Hit: 3372 Toplam Mesaj: 31