Hangi Üniverstenin Kaç Puanı Var ?
-
Ardaguley bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam ilk kaç bıne gıren ünv. lere girme hakkı kazanacak bunun hakkında bı bılgın var mı ?
-----------------------------hocam bu nasıl soru ya? ilkokul mezunu biri gibi sormuşsun. Senin gitmek istediğin bölüme bağlı sıralamalar. Ama sormak istediğin bir senede kaç kişi lisans veya önlisans eğitimine başlıyor ise benim bildiğim kadarıyla toplamda 200 bin civarı olması lazım..
-
keokihamni bunu yazdı:
-----------------------------
Ardaguley bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam ilk kaç bıne gıren ünv. lere girme hakkı kazanacak bunun hakkında bı bılgın var mı ?
-----------------------------hocam bu nasıl soru ya? ilkokul mezunu biri gibi sormuşsun. Senin gitmek istediğin bölüme bağlı sıralamalar. Ama sormak istediğin bir senede kaç kişi lisans veya önlisans eğitimine başlıyor ise benim bildiğim kadarıyla toplamda 200 bin civarı olması lazım..
-----------------------------açıklama yapıldı bu sene 672bine çıkmış kontenjan diye :W
200 bin az hoca
-
keokihamni bunu yazdı:
-----------------------------
Ardaguley bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam ilk kaç bıne gıren ünv. lere girme hakkı kazanacak bunun hakkında bı bılgın var mı ?
-----------------------------hocam bu nasıl soru ya? ilkokul mezunu biri gibi sormuşsun. Senin gitmek istediğin bölüme bağlı sıralamalar. Ama sormak istediğin bir senede kaç kişi lisans veya önlisans eğitimine başlıyor ise benim bildiğim kadarıyla toplamda 200 bin civarı olması lazım..
-----------------------------Neden öyle ilkokul mezunu gibi demişsin?
Adam 4 yıllık ve 2 yıllık kaç üniversite kontenjanı var diye sormuş.İnternet ağzıyla konustuğumuz için çoğumuz tam istediğini soramamış.Biraz daha anlayış lütfen.
-
keokihamni bunu yazdı:
-----------------------------
Ardaguley bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam ilk kaç bıne gıren ünv. lere girme hakkı kazanacak bunun hakkında bı bılgın var mı ?
-----------------------------hocam bu nasıl soru ya? ilkokul mezunu biri gibi sormuşsun. Senin gitmek istediğin bölüme bağlı sıralamalar. Ama sormak istediğin bir senede kaç kişi lisans veya önlisans eğitimine başlıyor ise benim bildiğim kadarıyla toplamda 200 bin civarı olması lazım..
-----------------------------Anlamadım, ne demek ilkokul mezunu gibi. Anlayan anlıyor, post kasmak için yorum yazma.
-
hacı haliç üniversitesi hazırlamıştı yaz googleı bulursun siteyi
edit:yarından ihtibaren zorlu öss maratonuna giriyorum bende Allah Kolaylık versin herkeze..
-
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
KGD bunu yazdı:
-----------------------------
puanı siktr et hocam sıralamalara bak
-----------------------------
çnemli olan bu da daha sıralamasını da bilmiyolar tabii :W
-----------------------------geçn seneyle en fazla 1000 2000 farkeder hoca
-----------------------------öğrencinin sıralamasını kastettim :)
