Hani Telecom ?
-
Bazen kendi baglantimi kullaniyorum 16kbs den yukarisini gormedim daha :D
-
hoja senin bağlantını ben 2 pc kullanıyom düşün halimi ...
paul dony senin beynini zikim
-
Haber her yere yayıldı.Bir resmi açıklamada yok amk.Yarın olacağı varsa olur.Açıklama gelecekse gelir büyük ihtimal.Yoksa sittin sene beklemeyin.Zaten 1 temmuz demişler ama yılını söylememişler. 1 temmuz 2010'da olabilir :) Japonya'da bir yönetici bunun yarısı kadar küfür yese çoktan intihar etmişti.Elin hintlisinin evi dökülüyor ayda 15 dolara 2048le bağlanıyor.Biz 512'ye bile razıyız bu devirde.Ne yapacaksın başka çaremi var.Kısaca telekoma kafam girsin diyorum her zamanki gibi..
Toplam Hit: 1730 Toplam Mesaj: 14
