Hani Telecom ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Bazen kendi baglantimi kullaniyorum 16kbs den yukarisini gormedim daha :D

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    hoja senin bağlantını ben 2 pc kullanıyom düşün halimi ...

    paul dony senin beynini zikim 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Haber her yere yayıldı.Bir resmi açıklamada yok amk.Yarın olacağı varsa olur.Açıklama gelecekse gelir büyük ihtimal.Yoksa sittin sene beklemeyin.Zaten 1 temmuz demişler ama yılını söylememişler. 1 temmuz 2010'da olabilir :) Japonya'da bir yönetici bunun yarısı kadar küfür yese çoktan intihar etmişti.Elin hintlisinin evi dökülüyor ayda 15 dolara 2048le bağlanıyor.Biz 512'ye bile razıyız bu devirde.Ne yapacaksın başka çaremi var.Kısaca telekoma kafam girsin diyorum her zamanki gibi..

    λ
Toplam Hit: 1730 Toplam Mesaj: 14