folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Hard Disk"İn İçi / Dışı / Diskleri / İğnesi (Nedir Bu HDD Dedikleri?)



Hard Disk"İn İçi / Dışı / Diskleri / İğnesi (Nedir Bu HDD Dedikleri?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXoR_CIST
    eXoR_CIST's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2002
    Erkek

    burda çok daha kaiteli resimler var :)
    http://images.google.com.tr/images?q=hdd&hl=tr

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    olm hdd yi aç temiz tozsuz bir oda olsa bile zıçar ...havada doğal olarak nem bulunur bu nem hdd yi ziken ana etken...üretildiği yerlerde havadaki nem sıfır fanus içi gibi böyle el değmiyor a.q ...benim 80gb seagete sata dan ses geliyor çok feci normalde gelmemsi gerekir..yeni hdd de aldım 200gb lik bi ara 80 liğin içini açacam iso kafasına vuracam kafa ayarı için :D...ama akvaryum yoq nasıl edecez lo...başka nerde yapabiliriz...?


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BarettamazZ
    BarettamazZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

     


    hiç içiniz acımadımı adi kopekler :d ulan bellek tasaruffu diye bir şey var be a.q...


     


    ...::: BarettamazZ :::...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    computerwolf bunu yazdı:



    olm hdd yi aç temiz tozsuz bir oda olsa bile zıçar ...havada doğal olarak nem bulunur bu nem hdd yi ziken ana etken...üretildiği yerlerde havadaki nem sıfır fanus içi gibi böyle el değmiyor a.q ...benim 80gb seagete sata dan ses geliyor çok feci normalde gelmemsi gerekir..yeni hdd de aldım 200gb lik bi ara 80 liğin içini açacam iso kafasına vuracam kafa ayarı için :D...ama akvaryum yoq nasıl edecez lo...başka nerde yapabiliriz...?




    yolla bana
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    compü şu 200 Gb hdd yimi gondercen :D yanlısmı duydum :D Hani kısa devre yapmıştı :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    Removed...


    hikaye
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VoLaTiLe
    VoLaTiLe's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    İleti kullanıcının iradesi ile tarafından düzenlenip, silindi.

    Wellcome to Digital Hell! I"am Real VoLaTiLe Help!
Toplam Hit: 5033 Toplam Mesaj: 20