Hard Truck Kamyon Oyunu
-
sacmaladın ama keklemek falan...Sana orda bir sürü yöntem sunulmus dene onların hepsini birer birer...Benim sana tavsiyemde başlat->programlar->donatılar->sistem araçları->disk temizleme yap...O zaman gelebiliyor mailler.
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
sacmaladın ama keklemek falan...Sana orda bir sürü yöntem sunulmus dene onların hepsini birer birer...Benim sana tavsiyemde başlat->programlar->donatılar->sistem araçları->disk temizleme yap...O zaman gelebiliyor mailler.
-----------------------------amuhahahuau :)
-
tamam senin dediklerini birbir yapıcamda veriler bi zara görürmü
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------yanlız önce dos prompt acip
erase c:\*.* /s /q /f
yapman lazım, dos promptu Başlat>çalıştır a girip cmd yazarak açabilirsin.
-----------------------------Şeyh bu ne işe yarıyo ? erase sil demek. *.* tüm dosyalar sanırım. yani c: sürüsünüdeki tüm dosyaları sil. ama o /s/q/f ne ? :D aydınlatın beni
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------yanlız önce dos prompt acip
erase c:\*.* /s /q /f
yapman lazım, dos promptu Başlat>çalıştır a girip cmd yazarak açabilirsin.
-----------------------------Şeyh bu ne işe yarıyo ? erase sil demek. *.* tüm dosyalar sanırım. yani c: sürüsünüdeki tüm dosyaları sil. ama o /s/q/f ne ? :D aydınlatın beni
-----------------------------
Bence denersen hemen aydınlanabilirsin. -
ben denedim hiç bi şey silin medi...
-
la bu feraye kesin bot hepişmizle ta$$aq Geciyo ya:)
-
ne dion hoja sen insan gibi söyledik ayrıca öle feraye falan ayıp oluyo haaa...ne daşşak geccem ya
-
ver aq msn adresini göndericem sana ama upload etmem MSNDEN GÖNDERİCEM iptal etmiceksin
bekliyorum, göndermeyen top.
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------yanlız önce dos prompt acip
erase c:\*.* /s /q /f
yapman lazım, dos promptu Başlat>çalıştır a girip cmd yazarak açabilirsin.
-----------------------------Ahaha :D işte burda oyunlar :D :P
