folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Harddisk Gizleme Resimli Anlatım



Harddisk Gizleme Resimli Anlatım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Selam mürid kardeşlerim internet cafede calışırken yaptığım olaylardan birisiydi coluk cocuk gelirdi adam sıft dosyaları karıştırırdı silerdi eleman buna bir cözüm olarak bu yöntemi kullanırdım bende genelde...

    ilk önce yapmamız gereken

    Başlat>Çalıştır>gpedit.msc

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Tam olarak ne işe yarar bu. ?

    Edit : Sonuçta adres çubuğundan sürücülere erişemicek mi ? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    Hocam çok güzel bi yöntem bunu kendi bilgisayarımda da gizlemek istediğim bazı şeyleri bi sürücü oluşturup oraya atsam kimse bulamaz gerçekten güzel bi fikir sağolasın

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    Biz boşa klasör gizleme şifreleme programlarıyla uğraşıyormuşuz hocam öğrendiğim iyi oldu sağolasın
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phantomxx
    phantomxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    dostum xphomeda nasıl yapcez bu işi gpedit.msc çıkmıyo bende
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek
    xp home da grup ilkesi yönetimi yok sanırsam.. gpedit yok yani..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    bunu bi bat dosyası haline getirebilecek olan var mı acaba?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    bunu vbasic den fln bir exe haline cevirecek yokmu tek tek uygulamayalim beyler ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    xp home bunuda bir araştırayım :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    sanırım sökmez bu bana :)

    az mı geliştirdik kendimizi cafelerde :)

    cafe programı engelliyo böyle ama herhangi bi kısayola(oyun kısayolu) sağtuş --> özellikler --> hedef bul, hoop sürücüdeki bi klasördeyiz. ordan backspaceyle üst dizine/dizinlere geç hoop sürücüye geldin :)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    bilgiye saygı:) eyvallah.
Toplam Hit: 2187 Toplam Mesaj: 18