folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Harddisk (Hd) İmin Sesini Nasıl Keserim



Harddisk (Hd) İmin Sesini Nasıl Keserim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kardeşlerim bu konu hakkından birilerinin bilgisi vardır eminim. lütfen yardımcı olun. ARTIK BEYNİMDE VICVIC GACT GACT SESLERİ YANKILANMASINDAN BIKTIM
    GECE BİLE AÇAMIYOM.

    F.K.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Eger ses montaj kaynakliysa vidalarin ve monte ettigin demir blogun arasinda sunger bez gibi parcalar sikistir...ama hdd kafasindan ses geliyorsa mecburen cekecen o sesi...samsung ve maxtor larda bu ses var genelde....

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    saol üstadım ama bi program felan ver diyolardı ne biliyim hd ki sıfırlıyomuymuş öle bi şey doğruluğu ne kadar. (maxtor harddiskim)

    F.K.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hdd firmasinin sitesinden lovlevelformat icin program bulursun ancak ondan sonra daha cok ses cikarir...:)...pm attim ama okumadin sanirim konuyu donanim driver a bir tasisan ;)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    compu hocamın dediği gibi bazı markalardaki hdd çok gürültü çıkarır,bunlara quantum u da eklemek istiyorum :) yüksek güçte çalıştıkları için artı ses yalıtımı olmadığı için bu tip şeylere mağruz kalıyoruz. Sesi kesmek istiyorsan kasa modifiyesini araştır, kapaklarına ses yalıtımı sağlayan parçacıklar yapıştırabilirsin..

    Ayrıca konu yanlış yerde...

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagorx
    cagorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    www.hddlife.com'a gir. Programı indir. İnglizcen yoksa ayarlardan türkçe yap. Ana ekranda ki çubuğu sola doğru çekiceksin hdd sesi gider. Ama biraz yavaş çalışır..farketmezsin bile..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hepinize teşekkür ederim aklınıza sağlık

    F.K.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    cagorx kardeşim eyvallah program süper ya
    manyak se3vaba girdin. cumada aklıma gelirsen sana duğa edecem :)

    F.K.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    o programların zararı olabilir, yarın öbürgün hdd yanarsa anlarsın, ayrıca garanti dışındadır, donanıma müdahale ediyorsun, bunun zararsız birşey olduğuna dair bir bilgi var mı, hdd nin rpms sini düşürüyor mesela 7500 ise 5400 e düşürüyor bu şekilde sesi kısabilir ama zararı olabilir diye düşünüyorum

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    2-3 ay sonra o hdd kafasini gorurum ben :) burada yeni konu acilacak...arkadaslar hdd m durduk yere uctu...acilmiyor cok onemli bilgilerim vardi :)...artik nicksizin akvaryum icinde hdd kafasi duzeltme yontemlerine basvurursunuz...o programi tasvif ve tasnif etmiyorum :)...tomshardware de programin icelemesi vardi...oradan bakabilrisin...neden onermedigimizi.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatih66
    fatih66's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    zaten 40 gb lık hd imi alalı 4 sene oluyo. parçalamam da mümükün olabilir belki

    F.K.
Toplam Hit: 3433 Toplam Mesaj: 14