Harddisk Ve Bad Sector Hakkında
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
buz dolabı poşedine koyup buzluğa at 2-3 gün takılsın orda
-----------------------------ah kim veriyor size bu aklı ben anlamıyorum .. Başımda vardı bi tane öyle saçmalamayın ..
-----------------------------Onuda yaptık hoca :) harddisk buzluktan cıktıktan sonra soguktan elıme yapıstı :)
-----------------------------sonuç ? :D
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------ah kim veriyor size bu aklı ben anlamıyorum .. Başımda vardı bi tane öyle saçmalamayın ..
-----------------------------iso veriyo hocam
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------ah kim veriyor size bu aklı ben anlamıyorum .. Başımda vardı bi tane öyle saçmalamayın ..
-----------------------------iso veriyo hocam
-----------------------------:D edit'lemiştim ama geç kalmışsın.. :D
pm' attım varsa böyle birşey mantığı neymiş yada nasıl oluyor öğrenirsem söylerim .)
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
buz dolabı poşedine koyup buzluğa at 2-3 gün takılsın orda
-----------------------------ah kim veriyor size bu aklı ben anlamıyorum .. Başımda vardı bi tane öyle saçmalamayın ..
-----------------------------Onuda yaptık hoca :) harddisk buzluktan cıktıktan sonra soguktan elıme yapıstı :)
-----------------------------sonuç ? :D
-----------------------------Yukarda yazdıgım gibi Negatif
ama eminmki sonuc olumlu cıkacaktı ama benmkıler fızıksel hasar kesın ondna yanı
yoksa ımkan vermıyorum negatıf cıkmasına haha 
zaten buzluga atarken annem babam gordu "o ne lan" dedıler
bende Kıyma kıyma deddim
-
80'lik kıyma baba :D
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
80'lik kıyma baba :D
-----------------------------
Umarım annem dolapta kıyma aramaz 
