Harddiskki Nasil Bolerim
-
akadaslar vista kullaniyorum format atmadan bu isi nasil yapa bilirim
-
daha sabah bi vista home premum kurudm gelişmiş disk seçenekleri diyosun ordaki butonlarla hallediyosun en temizi partionları sil yeniden oluştur
ama kurdum kurduktan sona nasıl bölerim dersen partion magic die bişe wardı wakti zamanında çözememiştim ama o işe yarıyomuş
-
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=vista+harddisk+bolme&btnG=Google%27da+Ara&meta=
-
partition magic programı ile bölebilirsin hocam..
buraya gözatabilirsin..
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=65973
-
indirdim de bolmuyor hoca 8.5 vistaya uyu,luymus onla baya bi ugrastim olmuyor olsa hemen yapacam
-
2. ve en etkili yol balta kullanabilirsin
-
bende yanlıslıkla tüm hdd yi C ye yükledim böl dedim bölemedi zart zurt hata verdi bi sürü bidaa format attım a.k..
-
partion magic e alternatif programlar war onları bi dene
-
işletim sistemi kurulu olan bölümü bölermi bilmiyorum ama
bilgisayarıma sağ tıkla ordan yönet daha sonda disk yonetımı var sol tarafta onu sec ordan bolumlerı gorursun :| genişler böl biçimlendir fln :S
-
break bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=vista+harddisk+bolme&btnG=Google%27da+Ara&meta=
-----------------------------direk tahribatla muhattap oldugum icin google unutuyom :) bu yontem super ya vistani kendi programi vrmis alternatif programa gerek yok cokta basit konturol edin bence
-
pesimist_98 bunu yazdı:
-----------------------------
2. ve en etkili yol balta kullanabilirsin
-----------------------------
ulem geyiğe sarmasanız olmaz yani :d
