Harddisk"Ten Anahtarlık
-
bende riva tnt m64 gpusundan yaptıydım. vram modüllerinide arkadaşlara dağıttıydım. güzel oluyo yaw :D
-
benim de vardı :(
bi demire yapıştı
çok sert yapıştıydı heralde, kırılmıştı
-
ben bundan 7 yıl önce edo ram ile yapmıştım çokta kıyak olmuştu.
-
benım bitane eski pc var. onun ramından yapmayı düşünüyom. (sanırım)16mb ram :)
-
o mınknatıslar cok güçlüdür anahtarlıgı cebine ceptelefonuyla beraber koyma bozarsın :)
-
bende 6 7 tane 32 mb lik ramlı 5 gb hdli bole kulustur pc var msndosu anca kaldırıyo xd onlardan yapcam
-
ramden anahtarlık yapmayı denicem
-
hadi rami işlemciyi anlarımda bundan da anahtarlık olmazki ya gereksiz ve tehlikeli bence
-
anahtarlıktna harddisk yapabilir misin ???
hee ekonuşma o zaman
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
bende 15inç monitörü anahtarlık yaptıydım :|
-----------------------------:))) hocam 19 inc ten falan yapar adam :)
Toplam Hit: 6508 Toplam Mesaj: 35
