Hardiske Fabrika Formatı -Full
-
R-Wipe & Clean ruLz
evet rene hoca vermese ben vericektim,bunu rahatca kullanabılırsınız
-
Hiç bir bilgi yok olmaz yanmış disklerin üzerinden bile veri kurtarılıyor ama kurtarma işlemini zorlaştırmak sizin elinizde silinen dosyayı silerken silme işlemini 8 kere 40 kere yazarak sil derseniz mevcut programlar çoktur. Kurtraılması zaman alır sadece ama silme işlemini beklerseniz sorun yok...
-
wipe(35 pass) etsek bile verileri geri getirebilirmiyiz?
bu arada hizbullahın yaktığı hdd leri fbi kurmarmışmıydı neydi :D
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------wipe(35 pass) etsek bile verileri geri getirebilirmiyiz?
bu arada hizbullahın yaktığı hdd leri fbi kurmarmışmıydı neydi :D
-----------------------------Veriler plakalarda manyetik olarak saklandığı için harddisk'in yanması, bozulması vb durumlarda sadece plaka kullanılarak veri kurtarılabiliyor.Verinin kurtarılamaması için harddiskten silinen verinin üzerine başka bir veri yazılması gerekli.Format işleminde de diske veri yazılmayıp sadece dosya yerleşim tablosu oluşturulduğundan eski dosyalara ulaşılabiliyor.
-
sizce en iyi kurtarma yazılımı hangisi
-
beyler benim 2 sorum olacak 1.bu program nasıl kullanılır?2.bu program sildiklerimi kesinlikle kurtaramayız demi bitleri fln 0 larmı?
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------wipe(35 pass) etsek bile verileri geri getirebilirmiyiz?
bu arada hizbullahın yaktığı hdd leri fbi kurmarmışmıydı neydi :D
-----------------------------Veriler plakalarda manyetik olarak saklandığı için harddisk'in yanması, bozulması vb durumlarda sadece plaka kullanılarak veri kurtarılabiliyor.Verinin kurtarılamaması için harddiskten silinen verinin üzerine başka bir veri yazılması gerekli.Format işleminde de diske veri yazılmayıp sadece dosya yerleşim tablosu oluşturulduğundan eski dosyalara ulaşılabiliyor.
-----------------------------
beım sordugum soruyla senin cevabınının ne alakası var hoca ben onu zaten biliyodum35 kere üstüne yazsak wipelesek yinede kurtarılabilirmi veriler?
