

Harika Bir Parça... (Fransızca)
-
Müridler sizde benim gibi bu tarz müzikleri seviyorsanız çok seveceğiniz bir fransızca parça
-
Güzelmişşş
-
Çok beğendim teşekkürler.
-
Kadın çirkinmiş ama şarkısı güzel :)
-
başta sarmadı ama ikincide güzel geldi youtube playliste girdi, teşekkürler (Y)
-
farklı bir tarz hocam :) neşet baba'dan kimse kafamı açmıyo
-
fransizca ogrenesim geldi iyimis
-
Değişik bir tarzı var ama Fransızca nedense çok gıcık bir dil geliyor.
-
u235 bunu yazdı
Değişik bir tarzı var ama Fransızca nedense çok gıcık bir dil geliyor.
biraz öğrenince ve konuşunca aslında gayet güzel bi dil olduğunu anlıyosun özelliklede yüzyüze birisiniz dinlerken çok tatlı geliyo
-
türkçesini cok merak ettim ben
-
Bintang_Merah bunu yazdı
türkçesini cok merak ettim ben
Son Dans
Oh benim tatlı ıstırabım
Kavga etmeye gerek yok, tekrar başlıyorsun
Fakat ben onsuz
Sıkıntılıyım
Metronun etrafında tek başıma dolanıyorum
Büyük acımdan kurtulmak için
Son bir dans
Uzaklaşmak istiyorum, her şeye yeniden başlamak istiyorum
Oh benim tatlı ıstırabım
Gökyüzünü, günü ve geceyi karıştırıyorum
Rüzgarla ve yağmurla dans ediyorum
Birazcık sevgi ve balın bir damlasıyla
Dans ediyorum
Ve gürültüde koşuyorum ve korkuyorum
Bu benim sıram mı?
İşte acı geliyor
Bütün Paris'te, kendimi terk ediyorum
Ve uzağa uçuyorum
Senin yokluğunda bu yolda
Yalnızca umut
Deneyebileceğim kadar deniyorum, sensiz hayatım yalnızca anlamsız parıltılı bir dekor
Gökyüzünü, günü ve geceyi karıştırıyorum
Rüzgarla ve yağmurla dans ediyorum
Birazcık sevgi ve balın bir damlasıyla
Dans ediyorum
Ve gürültüde koşuyorum ve korkuyorum
Bu benim sıram mı?
İşte acı geliyor
Bütün Paris'te, kendimi terk ediyorum
Ve uzağa uçuyorum
Bu tatlı ıstırabımda
Kimi kırdıysam bedelini ödedim
Büyük kalbimin nasıl olduğunu dinle
Ben dünyanın çocuğuyum
Gökyüzünü, günü ve geceyi karıştırıyorum
Rüzgarla ve yağmurla dans ediyorum
Birazcık sevgi ve balın bir damlasıyla
Dans ediyorum
Ve gürültüde koşuyorum ve korkuyorum
Bu benim sıram mı?
İşte acı geliyor
Bütün Paris'te, kendimi terk ediyorum
Ve uzağa uçuyorum