Harika Tarayici Maxthon
-
hersey yalan chrome en iyisi
-
firefox forevaa......
-
hiiç gerek yok böyle maceralara :)
zamanında firefox çok kastığından 2. sürümünü kullanmıştım kısa bi süre gerçi.ama şu an için gerek yok bence.
-
şimdi kurdum.chromedan daha hızlı değil, firefoxtan daha kullanışlı değil.yazıları bi başka render ediyo sanki geniş geniş böyle yazılar.yukarda aşağıda çok alan kaplıyor kullanılabilir sayfa alanı küçük.
isteyen değişiklik olsun diye deneyebilir.
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi kurdum.chromedan daha hızlı değil, firefoxtan daha kullanışlı değil.yazıları bi başka render ediyo sanki geniş geniş böyle yazılar.yukarda aşağıda çok alan kaplıyor kullanılabilir sayfa alanı küçük.
isteyen değişiklik olsun diye deneyebilir.
-----------------------------firefox un neresi kullanışlı diyerek sabaha kadar konuşabilirim ama bunun yerine burda maxthon un biraz daha farklı bir tarayıcı oldunu anlamanızı istiyorum :=
chrome dan ve diğer tarayıcılardan tabiki daha hızlı sadece siteleri ön bellege alması gerekiyor. opera gibi kendi eklentileri ile geliyor ve iE tabanlı oldugundan opera nın sorun çıkarttı yerlerde bu çıkartmıyor , bence operayı her ne kadar sevsemde onun yerine kullanılabilecek bir tarayıcı yavaş gelişiyor sadece.
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi kurdum.chromedan daha hızlı değil, firefoxtan daha kullanışlı değil.yazıları bi başka render ediyo sanki geniş geniş böyle yazılar.yukarda aşağıda çok alan kaplıyor kullanılabilir sayfa alanı küçük.
isteyen değişiklik olsun diye deneyebilir.
-----------------------------firefox un neresi kullanışlı diyerek sabaha kadar konuşabilirim ama bunun yerine burda maxthon un biraz daha farklı bir tarayıcı oldunu anlamanızı istiyorum :=
chrome dan ve diğer tarayıcılardan tabiki daha hızlı sadece siteleri ön bellege alması gerekiyor. opera gibi kendi eklentileri ile geliyor ve iE tabanlı oldugundan opera nın sorun çıkarttı yerlerde bu çıkartmıyor , bence operayı her ne kadar sevsemde onun yerine kullanılabilecek bir tarayıcı yavaş gelişiyor sadece.
-----------------------------web developer olarak en kullanışlısı.
