Harika Tarayici Maxthon

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    hersey yalan chrome en iyisi


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    firefox forevaa......


    çok uzakta uzak denizlerde...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    hiiç gerek yok böyle maceralara :)

    zamanında firefox çok kastığından 2. sürümünü kullanmıştım kısa bi süre gerçi.ama şu an için gerek yok bence.


    http://kocaer.me
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    şimdi kurdum.chromedan daha hızlı değil, firefoxtan daha kullanışlı değil.yazıları bi başka render ediyo sanki geniş geniş böyle yazılar.yukarda aşağıda çok alan kaplıyor kullanılabilir sayfa alanı küçük.

    isteyen değişiklik olsun diye deneyebilir.


    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi kurdum.chromedan daha hızlı değil, firefoxtan daha kullanışlı değil.yazıları bi başka render ediyo sanki geniş geniş böyle yazılar.yukarda aşağıda çok alan kaplıyor kullanılabilir sayfa alanı küçük.

    isteyen değişiklik olsun diye deneyebilir.


    -----------------------------

    firefox un neresi kullanışlı diyerek sabaha kadar konuşabilirim ama bunun yerine burda maxthon un biraz daha farklı bir tarayıcı oldunu anlamanızı istiyorum :=

    chrome dan ve diğer tarayıcılardan tabiki daha hızlı sadece siteleri ön bellege alması gerekiyor. opera gibi kendi eklentileri ile geliyor ve iE tabanlı oldugundan opera nın sorun çıkarttı yerlerde bu çıkartmıyor , bence operayı her ne kadar sevsemde onun yerine kullanılabilecek bir tarayıcı yavaş gelişiyor sadece.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi kurdum.chromedan daha hızlı değil, firefoxtan daha kullanışlı değil.yazıları bi başka render ediyo sanki geniş geniş böyle yazılar.yukarda aşağıda çok alan kaplıyor kullanılabilir sayfa alanı küçük.

    isteyen değişiklik olsun diye deneyebilir.


    -----------------------------

     

    firefox un neresi kullanışlı diyerek sabaha kadar konuşabilirim ama bunun yerine burda maxthon un biraz daha farklı bir tarayıcı oldunu anlamanızı istiyorum :=

    chrome dan ve diğer tarayıcılardan tabiki daha hızlı sadece siteleri ön bellege alması gerekiyor. opera gibi kendi eklentileri ile geliyor ve iE tabanlı oldugundan opera nın sorun çıkarttı yerlerde bu çıkartmıyor , bence operayı her ne kadar sevsemde onun yerine kullanılabilecek bir tarayıcı yavaş gelişiyor sadece.


    -----------------------------

    web developer olarak en kullanışlısı.


    . . .. . ... .
Toplam Hit: 2682 Toplam Mesaj: 17