Hasta Oldum Yardim!!
-
Ekerci bunu yazdı:
-----------------------------
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
Haci ben sana ilaclari yazayim doktorun bana verdiklerini :) ben senden de beterdim:)
1: Gargara ( gunde 5 defa yapiyorum )
2: Parol ( hap )
3: A - Ferin ( hap )
4: Amoklavin ( hap )not: + olarakta vitamin hap kullanabilirsin 2 gune duzelirsin adam gibi kullanirsan ilaclari :)
-----------------------------
senin doktor fena dalmis hoca.amoklavin ne diye verdi?atesin mi vardi?kfamda canlandirdim simdi..bomba yada atom yoksa bunlari damardan alirim ben:D gargaranin adi neydi hocam?
-----------------------------Tanflex diye bisey
-
Hocam Sen Burdan Serum/İğne İsmi aldırıp Gitsen Hastaneye
Kolay kolay uygulamazlar Doktor Gözetiminden Geçmen Lazım.
Gene yolun Sonu Hastanede Neden Burda Zaman Kaybı Yaşıyorsun ?
-
parasetamol iciorm ztn.tylotunda hapini iciyorum..yarinda bir serum beni kaldirir:.afrodizyak ta mi eklesem:d
-
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
thylol hot kesin çözüm.
-----------------------------Bunada Katılıyorum
Thylot Hem Burnunu Kurutur
Hemde Uykunu Getirir Yatmak İçin Çok Güzeldir 15 Dakika Önceden
İçicen,Burnun Aktıkca İçersen Çok Manyak oLur bak Acayip Rahatlarsın.
-
thylol hot iç.1saat fln yat terle hocam
-
Geçmiş olsun üstad. Artık yeni bir konu başlığı açmak gerek
Hastalıklar
içinede konuyu alt başlıklara bölecek
iç hastalık beyin cerahisi kbb fizik psikoloji....
-
hocam en iyi terleme,sıcak çay iç gir yatağa terle.beni ilaç iyileştirmedi ama sıcak çay +terleme+ilaç bir arada inşallah çabucak iyileşirsin
-
doktorlar ve hastahaneler bizi tedavi etmek için var..
az akıllı olun
-
yakında ameliyat da yaparsnz:)
