Hasta Oluyorum Bunlara
-
Bi yazıcı (ya da başka bişey) alıyosunuz, açıyosunuz kullanma klavuzunu, osuruğunuz kadar kıymet vermiceniz dillerde açıklamalar var ama Türkçe yok. bazı sitelere giriyosunuz. Ya da girdiğiniz sitelerin desteklediği dillerle ilgili alt kısımda bi ton ülke bayrağı var ama Türkçe yine yok...
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı da uyuyo resmen. Be adam desene ithalatçı firmalara; "Türkçe kullanım klavuzu olmayan hiçbişeyi ithal etmiceksiniz" diye...
Böle ciddiye alınmıyo gibi hissetmek bi Türk olarak çok zoruma gidiyo işin doğrusu..
-
Dün ben de aynı sorunla karşılaştım.Kombinin kullanma kılavuzuna baktım.Basınç ayarını düşürmem gerekiyordu.Her insanın anlayamacağı dilden tanımlamalar var.Gerçekten anlaması zor olan şeyler.Uzun uğraşlar sonucu aradığıma ulaştım.Büyük bir sorun mu bilmiyorum ama daha anlaşılabilir dilden olmasından yanayım.
Senin de söylediğin gibi öncelikle Türkçe dil seçeneği olmalı. -

-
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı uyumuyo, Ekonomi Bakanlığı uyuyo. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın ne alakası var ithalatla ihracatla?
-
fuck system hocam bu ibnelerle bu kadar oluyo demekki :D
-
Ekonomi Bakanlığının ilgisi varsa o uyuyodur.. Her kim ilgiliyse işte ne önemi var ki? Birilerinin tikinin umurunda değil bu demek istedim.
-
Ya birde arkadaşlar hazır konuyla bağlantısı varken sorayım.
Fransızlar kendi dilinden başka dil konuşmuyor ya gerek kendi ülkelerinde gerek yurtdışında bu cesareti nereden alıyorlar amk.
Örneğin biz aynısı yapsak karşımızdaki adam konuşursan ekime konuşmazsan s.kime der gider.
İngilizce soru sorulduğunda dahi sorulan soruya fransızca cevap veriyor geçmişini s.ktiklerim.
Bunu sebebi nedir?
-
http://www.milliyet.com.tr/fotogaleri/41483-yasam-gulduren-kullanma-talimatlari/
mkyb tarafından 15/Kas/12 20:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Haklısın hocam güzel bir noktaya deginmişin bencede dedigin gibi olmalı
-
Caliber bunu yazdı
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı uyumuyo, Ekonomi Bakanlığı uyuyo. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın ne alakası var ithalatla ihracatla?
Uyumayan bakanlık var mı ?
-
Cesnist bunu yazdıCaliber bunu yazdı
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı uyumuyo, Ekonomi Bakanlığı uyuyo. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın ne alakası var ithalatla ihracatla?
Uyumayan bakanlık var mı ?
Bu yoruma işte imzamı atarım
