H.A.W.X Uçak Oyunu Maçları Başlığı (:
-
Benimde Oyundaki Adım RazorBack e Gelin Kapışırık Yav
-
akşama konuyu uplarım :) yanlız profil isimlerinizi yazın buraya tbt dışı olanlara kick atayım
-
alper gel biraz flare bosalttiram sana :D 12:00 de grenada ol
edit dit dit :D : ben giriom granadayım hatta tbt diye bi tane server kuruom gelin
edit: giremiyorum garenaya bune la eror connecting server
-
Bende gelirim :R
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------alper gel biraz flare bosalttiram sana :D 12:00 de grenada ol
edit dit dit :D : ben giriom granadayım hatta tbt diye bi tane server kuruom gelin
edit: giremiyorum garenaya bune la eror connecting server
-----------------------------:)
Hoca bürodayım benim burdaki pc kulumunu bile kaldırnmaz :)
akşama gelirim
-
bende oynarım :) hamachi veya garena dan
Nick Woi
-
yaws bu garena dan giriyorum. oyunu videodaki gibi baslatiyorum. lan a giriyorum. hic bi sey görünmüyor.. nasil baglanicak bu yaws?
-
cagatay09 bunu yazdı:
-----------------------------
yaws bu garena dan giriyorum. oyunu videodaki gibi baslatiyorum. lan a giriyorum. hic bi sey görünmüyor.. nasil baglanicak bu yaws?
-----------------------------hoca haw.exe den başlat ordaki yolu gir kısa yoldan gösterince görünmez
-
hadi beyler giren varsa kuruyom :)
edit kurdm serkan görürsünüz oyuna dalıyom :) buyrun gelin
-
hangi serverdesiniz garenadada? 5 mi 4 mü 3 mü???
