Haxball Oynayamıyorum !?
-
yok mu bunun bi çözümü?
-
modemi zyxel olanların bi çoğu bu FAQ hatasını alıo.. kurdukları masaya kimse gelemio.. oyunda bi çok kişide war bu problem. ne ilginçtir hepsinin modemde zyxel... eger warsa modeminizin son firmware ini bulun bide öyle deneyin..
-
teamviewer verirmisin bi hocam ?
Toplam Hit: 15724 Toplam Mesaj: 34
