Hay Aksi.. Pil Uyarısı...(Yardım)
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------pes_imist bunu yazdı:
-----------------------------
toshibada pilin garanti kapsamını 1 yıla indirmişler, Hpde de aynı düzenlemeyi yapmış olabilirler. zamanın dolmadıysa servise gönder yenilesinler-----------------------------
1 yıla indirebileceğini pek zannetmiyorum şöyle yasalar gereği türkiye de garanti kapsamına giren her ürün en az 2 yıl garanti kapsamındadır yasa değiştiyse sözüm yok tabi
-----------------------------
Bende aynı pil sorunundan gittim servise ağustos ayında geçerli olmaya başlamıs, tartışma sırasında yasal olarakta dayanakları olmasa böyle bişey yapamazlardı gibisine konuşup tel numarası( tosiba desteğin) verdi. birçok kişi arayıp şikayet ediyor ama değişen birşey olmuyor da dedi ayrıca ... -
Evet hocam biraz araştırdım Toshiba batarya sürelerini 1 yıla düşürmüş ben verilen hak alınmaz onun haricinde o anki yasa
neyse o ürünün garantisi bitene kadar devam etmek zorunda diye biliyorum.Burdaki link size yardımcı olacaktır
o arkdaş da burdan yazarsa sorunun çözülüdğünü görecek...Sonuçta ağlamayan bebeğe meme verilmez
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------HP genelde çabuk gönderiyor yaa kendin gönderirsen daha cabuk gelir ama ortalama 2 hafta da gelir diye biliyorum toshiba batarya yollamıştık 1 hafta da geldiydi :)
-----------------------------anakartım yanmıştı geçenlerde onu değiştiler ve bir parça daha değiştiler pc nin içinden, gönderdikten 4 gün sonra elimdeydi notebook;)
-
karizma_18 bunu yazdı:
-----------------------------
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------HP genelde çabuk gönderiyor yaa kendin gönderirsen daha cabuk gelir ama ortalama 2 hafta da gelir diye biliyorum toshiba batarya yollamıştık 1 hafta da geldiydi :)
-----------------------------anakartım yanmıştı geçenlerde onu değiştiler ve bir parça daha değiştiler pc nin içinden, gönderdikten 4 gün sonra elimdeydi notebook;)
-----------------------------Zaten HP nin servis desteğini beğeniyorum :) müşterilerde sıkıntı çıkarmıyor :D
