folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Hayatta Kalma Oyunları?



Hayatta Kalma Oyunları?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    bak dont starve çok iyidir.ciddi anlamda hayatta kalma oyunu.kesinlike tavsiye ediyorum

    bi başladın mı bırakamıyorsun

    mantıgını kavradınmı işler daha kolay oluo.ilk karakter en zevklisi.diğerleri o kadar zevkli deil.

    yazın kesinlikle kışa hazırlık yapman lazım yoksa yaşayamazsın.kıyafet yapman lazım.o yüzden yazın hallet kıyafet işini bide yemek stoğu yap.kışın yemek işi biraz zor oluyor.

    lan yine oynayasım geldi

    oyunda zombi yok ama köpekler var arada seni buluolar.kurtulmasıda biraz zor başlarda.o yüzden domuzlara yakın bi yerleşim yap ki köpekler geldiğinde domuzlara kaçarsın onlar yardım ederler.çantanda meşalen eksik olmasın

    spoiler

    mesela kız bi karakter vardı gece oldugunda karanlıksa yangın cıkartıordu.hiç gecenin zevki çıkmıo.

    Ekerci tarafından 15/Oca/15 20:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    c0nverse bunu yazdı

    bende direk long dark diyicektim oyun ultra güzel

    http://kickass.so/the-long-dark-v1-63-windows-viruz-t9900585.html 

    1.83 ü var hocam onu indirin :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    tomb raider 2013

    başları biraz sıkcı ama devamı iyi oyundur, ssağlamdır


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.

    teşekürler ona.

    birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.

     saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm.  neden öldüğümü anlamadıdm  1 gün    18 saat mi ne hayatta kaldım totelde

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Rising World.

    Şu anda erken erişim oyunu. Eklenecek özellikler sitesinde yazıyor bittiği zaman 10 numara olacak.

    https://www.rising-world.net/en/page/more/features.html

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    patates bunu yazdı

    arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.

    teşekürler ona.

    birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.

     saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm.  neden öldüğümü anlamadıdm  1 gün    18 saat mi ne hayatta kaldım totelde

    dsadsadas

    abicim ya açlıktan ya dehidrasyondan ölürsün

    o kadar uzun uyunmaz :D

    2-3 saat uyuyup uyanacaksın, ikmal yapacaksın 

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    patates bunu yazdı

    arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.

    teşekürler ona.

    birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.

     saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm.  neden öldüğümü anlamadıdm  1 gün    18 saat mi ne hayatta kaldım totelde

    oyunu nerden çektin hocam ?


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    patates bunu yazdı

    arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.

    teşekürler ona.

    birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.

     saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm.  neden öldüğümü anlamadıdm  1 gün    18 saat mi ne hayatta kaldım totelde

    oyunu nerden çektin hocam ?

    http://www.torrent-oyun.com/index.php?topic=298801.0

     

    ben bu linkten aldım dostum

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    patates bunu yazdı

    arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.

    teşekürler ona.

    birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.

     saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm.  neden öldüğümü anlamadıdm  1 gün    18 saat mi ne hayatta kaldım totelde

    dsadsadas

    abicim ya açlıktan ya dehidrasyondan ölürsün

    o kadar uzun uyunmaz :D

    2-3 saat uyuyup uyanacaksın, ikmal yapacaksın 

     

    ya şimdi saat akşam 8 di  gece gece kurtlara yem olmayım diye yaktım ateşimi sabah 8 de günün ilk ışıklarında tepede bir ev gördüydümdü ona yol almayı planlamıştım:)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Carlsaganandcat
    Carlsaganandcat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    serbest çağrışım - asgari ücretli çalışanlar? :)


    9200 feetde alınan ilk nefes...
Toplam Hit: 5081 Toplam Mesaj: 41