Hayatta Kalma Oyunları?
-
bak dont starve çok iyidir.ciddi anlamda hayatta kalma oyunu.kesinlike tavsiye ediyorum
bi başladın mı bırakamıyorsun
mantıgını kavradınmı işler daha kolay oluo.ilk karakter en zevklisi.diğerleri o kadar zevkli deil.
yazın kesinlikle kışa hazırlık yapman lazım yoksa yaşayamazsın.kıyafet yapman lazım.o yüzden yazın hallet kıyafet işini bide yemek stoğu yap.kışın yemek işi biraz zor oluyor.
lan yine oynayasım geldi
oyunda zombi yok ama köpekler var arada seni buluolar.kurtulmasıda biraz zor başlarda.o yüzden domuzlara yakın bi yerleşim yap ki köpekler geldiğinde domuzlara kaçarsın onlar yardım ederler.çantanda meşalen eksik olmasın
spoiler
mesela kız bi karakter vardı gece oldugunda karanlıksa yangın cıkartıordu.hiç gecenin zevki çıkmıo.
Ekerci tarafından 15/Oca/15 20:11 tarihinde düzenlenmiştir -
c0nverse bunu yazdı
bende direk long dark diyicektim oyun ultra güzel
http://kickass.so/the-long-dark-v1-63-windows-viruz-t9900585.html1.83 ü var hocam onu indirin :)
-
tomb raider 2013
başları biraz sıkcı ama devamı iyi oyundur, ssağlamdır
-
arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.
teşekürler ona.
birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.
saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm. neden öldüğümü anlamadıdm 1 gün 18 saat mi ne hayatta kaldım totelde
-
Rising World.
Şu anda erken erişim oyunu. Eklenecek özellikler sitesinde yazıyor bittiği zaman 10 numara olacak.
-
patates bunu yazdı
arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.
teşekürler ona.
birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.
saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm. neden öldüğümü anlamadıdm 1 gün 18 saat mi ne hayatta kaldım totelde
dsadsadas
abicim ya açlıktan ya dehidrasyondan ölürsün
o kadar uzun uyunmaz :D
2-3 saat uyuyup uyanacaksın, ikmal yapacaksın
-
patates bunu yazdı
arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.
teşekürler ona.
birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.
saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm. neden öldüğümü anlamadıdm 1 gün 18 saat mi ne hayatta kaldım totelde
oyunu nerden çektin hocam ?
-
NoToLeRaNcE bunu yazdıpatates bunu yazdı
arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.
teşekürler ona.
birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.
saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm. neden öldüğümü anlamadıdm 1 gün 18 saat mi ne hayatta kaldım totelde
oyunu nerden çektin hocam ?
http://www.torrent-oyun.com/index.php?topic=298801.0
ben bu linkten aldım dostum
-
Daft bunu yazdıpatates bunu yazdı
arkdaşlar bu long darkı kim bana tavsiye ettiyse durduk yere başıma iş aldım. sıcak kahvemi içerken masa başında durduk yere götümde o soğuğu hissetim.
teşekürler ona.
birde oyun hakkında biraz püf nokta verin.
saatlerce gezdim bir sürü şey topladım hep de güzl güzl gitmiştim kendimi yormadan. biryerde bir camping yapayım dedim sobasıda vardı yaktım seridm uyku tulumunu 12 saat uyuyayım dedim . ölmüşüm. neden öldüğümü anlamadıdm 1 gün 18 saat mi ne hayatta kaldım totelde
dsadsadas
abicim ya açlıktan ya dehidrasyondan ölürsün
o kadar uzun uyunmaz :D
2-3 saat uyuyup uyanacaksın, ikmal yapacaksın
ya şimdi saat akşam 8 di gece gece kurtlara yem olmayım diye yaktım ateşimi sabah 8 de günün ilk ışıklarında tepede bir ev gördüydümdü ona yol almayı planlamıştım:)
-
serbest çağrışım - asgari ücretli çalışanlar? :)
