folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Hayırlısıyla Blogumu Açtım



Hayırlısıyla Blogumu Açtım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.


    Şu veya bu eksik veya bunu eklersen iyi olur gibisinden önerilere açığım :)

    Hocam temayı azcık özgünleştirver. Sağ üstte menu çıkıyor, en azından bi Anasayfa-Hakkımda-İletişim üçlemesini menu olarak çak. Bi de background değiştirir güzel loop eden bişey yeterli olur bence. Bi de temanın panelinden, footer kısmını değiştiriver kendine göre.


    hay
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    hayırlı olsun hocam. bu arada temayı yapan elemanın site de iyiymiş, javascript ile yapılmış çok enteresan şeyler vardı dikkatimi çeken


    goo.gl/qBNZmW
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    mahzal bunu yazdı
    Ka1nsha bunu yazdı

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.


    Şu veya bu eksik veya bunu eklersen iyi olur gibisinden önerilere açığım :)

    Hocam temayı azcık özgünleştirver. Sağ üstte menu çıkıyor, en azından bi Anasayfa-Hakkımda-İletişim üçlemesini menu olarak çak. Bi de background değiştirir güzel loop eden bişey yeterli olur bence. Bi de temanın panelinden, footer kısmını değiştiriver kendine göre.

    Hocam menü nerde çıkıyor göremedim ben.Temayı özgünleştirmek adına footer dan adamın bilgilerini felan kaldırmak ters geliyor hocam sonuçta bedava ve adam buna emek vermiş diye.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı
    mahzal bunu yazdı
    Ka1nsha bunu yazdı

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.


    Şu veya bu eksik veya bunu eklersen iyi olur gibisinden önerilere açığım :)

    Hocam temayı azcık özgünleştirver. Sağ üstte menu çıkıyor, en azından bi Anasayfa-Hakkımda-İletişim üçlemesini menu olarak çak. Bi de background değiştirir güzel loop eden bişey yeterli olur bence. Bi de temanın panelinden, footer kısmını değiştiriver kendine göre.

    Hocam menü nerde çıkıyor göremedim ben.Temayı özgünleştirmek adına footer dan adamın bilgilerini felan kaldırmak ters geliyor hocam sonuçta bedava ve adam buna emek vermiş diye.

    Hocam sen bilirsin o konuda bişey diyemiycem silmek istemiyosan silme.

    Menu oluşturmak için, önce menuyu oluştur normal her zamanki gibi. Bittikten sonra "Konumları Düzenle" sekmesinden oluşturduğu menuyu "üst menu" olarak seç, çıkar anasayfada.


    hay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    hocam menü eklemiyim diye silmiştim ben orayı yahu :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    hayırlısı olsun hocam


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
Toplam Hit: 1606 Toplam Mesaj: 17