Hayırlısıyla Blogumu Açtım
-
Ka1nsha bunu yazdı
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Şu veya bu eksik veya bunu eklersen iyi olur gibisinden önerilere açığım :)Hocam temayı azcık özgünleştirver. Sağ üstte menu çıkıyor, en azından bi Anasayfa-Hakkımda-İletişim üçlemesini menu olarak çak. Bi de background değiştirir güzel loop eden bişey yeterli olur bence. Bi de temanın panelinden, footer kısmını değiştiriver kendine göre.
-
hayırlı olsun hocam. bu arada temayı yapan elemanın site de iyiymiş, javascript ile yapılmış çok enteresan şeyler vardı dikkatimi çeken
-
mahzal bunu yazdıKa1nsha bunu yazdı
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Şu veya bu eksik veya bunu eklersen iyi olur gibisinden önerilere açığım :)Hocam temayı azcık özgünleştirver. Sağ üstte menu çıkıyor, en azından bi Anasayfa-Hakkımda-İletişim üçlemesini menu olarak çak. Bi de background değiştirir güzel loop eden bişey yeterli olur bence. Bi de temanın panelinden, footer kısmını değiştiriver kendine göre.
Hocam menü nerde çıkıyor göremedim ben.Temayı özgünleştirmek adına footer dan adamın bilgilerini felan kaldırmak ters geliyor hocam sonuçta bedava ve adam buna emek vermiş diye.
-
Ka1nsha bunu yazdımahzal bunu yazdıKa1nsha bunu yazdı
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Şu veya bu eksik veya bunu eklersen iyi olur gibisinden önerilere açığım :)Hocam temayı azcık özgünleştirver. Sağ üstte menu çıkıyor, en azından bi Anasayfa-Hakkımda-İletişim üçlemesini menu olarak çak. Bi de background değiştirir güzel loop eden bişey yeterli olur bence. Bi de temanın panelinden, footer kısmını değiştiriver kendine göre.
Hocam menü nerde çıkıyor göremedim ben.Temayı özgünleştirmek adına footer dan adamın bilgilerini felan kaldırmak ters geliyor hocam sonuçta bedava ve adam buna emek vermiş diye.
Hocam sen bilirsin o konuda bişey diyemiycem silmek istemiyosan silme.
Menu oluşturmak için, önce menuyu oluştur normal her zamanki gibi. Bittikten sonra "Konumları Düzenle" sekmesinden oluşturduğu menuyu "üst menu" olarak seç, çıkar anasayfada.
-
hocam menü eklemiyim diye silmiştim ben orayı yahu :)
-
hayırlısı olsun hocam
