Hd Uydu Alıcıları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    digiturk aldım geçen hafta. ayda 23 lira uydu alıcı 2 yıl sonra senin oluyo hd yayinları gösteriyor.

    kanal geçişi biraz yavaş okadar onun haricinde güzel. taksitle almış gibi oluyosun. uyduda sende kalıyo 2 sene sonra.

    turksat filan izleyebiliyosun. gerçi hd kanal yok sanırım bi trt hd var izleyebildiğin. dsmart yada digiturk lerde var hd yayınlar.


    -----------------------------
    atv hd trt hd bide a haber hd olmak üzere 3 tane türksat hd kanal yayınlıyor.

    edit: şifresiz olarak.

Toplam Hit: 6146 Toplam Mesaj: 22