Hd Uydu Alıcıları
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------digiturk aldım geçen hafta. ayda 23 lira uydu alıcı 2 yıl sonra senin oluyo hd yayinları gösteriyor.
kanal geçişi biraz yavaş okadar onun haricinde güzel. taksitle almış gibi oluyosun. uyduda sende kalıyo 2 sene sonra.
turksat filan izleyebiliyosun. gerçi hd kanal yok sanırım bi trt hd var izleyebildiğin. dsmart yada digiturk lerde var hd yayınlar.
-----------------------------
atv hd trt hd bide a haber hd olmak üzere 3 tane türksat hd kanal yayınlıyor.edit: şifresiz olarak.
Toplam Hit: 6146 Toplam Mesaj: 22
