folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Helal Olsun Akbank



Helal Olsun Akbank

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Bendende hesap işletim ücreti kestiler

    50 TL insan gibi aradım mail attım dilekçe yazdım istedim 

    vermediler gittim Tüketici hakem heyetine şikayet ettim

    bügün yarın geri iade ederler. 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mungabunga
    mungabunga's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2011
    Erkek

    banada 60 tl geldi itiraz ettim silindi.. 2 gün sonra 75 tl kesildi...itiraz ettim. adamlar dedi izmir asliye ceza kuzzekerre mahkemesi bilmem ne kararıyla borcunu öde ulan dediler


    ve bu konuda başka bir şey söylemeyeceğim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    madrew bunu yazdı

    işbankası öğrenci falan demeden 25 Tl kesiyor yıllık, mail attım, aradım , bi işe yaramadı.

     yılda 2kere 50 kesiyor benden. en son haziranda kestilerdi dilekçe verdim 1ay sonrasında anca geri yatırdılar


    imza
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek
    madrew bunu yazdı

    işbankası öğrenci falan demeden 25 Tl kesiyor yıllık, mail attım, aradım , bi işe yaramadı.

    4.5 yıldır kullanıyorum bir defa kesmedi benden, var onda bir gariplik.

Toplam Hit: 1729 Toplam Mesaj: 15