Helal Olsun Akbank
-
Bendende hesap işletim ücreti kestiler
50 TL insan gibi aradım mail attım dilekçe yazdım istedim
vermediler gittim Tüketici hakem heyetine şikayet ettim
bügün yarın geri iade ederler.
-
banada 60 tl geldi itiraz ettim silindi.. 2 gün sonra 75 tl kesildi...itiraz ettim. adamlar dedi izmir asliye ceza kuzzekerre mahkemesi bilmem ne kararıyla borcunu öde ulan dediler
-
madrew bunu yazdı
işbankası öğrenci falan demeden 25 Tl kesiyor yıllık, mail attım, aradım , bi işe yaramadı.
yılda 2kere 50 kesiyor benden. en son haziranda kestilerdi dilekçe verdim 1ay sonrasında anca geri yatırdılar
-
madrew bunu yazdı
işbankası öğrenci falan demeden 25 Tl kesiyor yıllık, mail attım, aradım , bi işe yaramadı.
4.5 yıldır kullanıyorum bir defa kesmedi benden, var onda bir gariplik.
Toplam Hit: 1729 Toplam Mesaj: 15
