Helyum Gazı - Balon
-
http://www.milliyet.com.tr/universiteli-mert-helyum-gazi-soluyarak-intihar-etti-gundem-1461285/
intihar mintihar etmicen di mi lan xd
ediceksen bilgisayarını falan bana bırak
-
dilek feneri al cak gece guzel oluo romantik olur
-
İstanbul Çekmeköyde 2-3 yer var ama müritlerin dediği gibi söylenen adedin yarısını şişirirsin anca :) tüpler heyvan gibi olmasına karşın 4-5 arkadaşın osuruğu kadardır. Ben aldığımda adam tüpü atma arabana havalı korna yaparsın demişti.Yarısını normal nefesle şişirip sonra helyum basmak mantıklı geldi bana.
-
cybermole bunu yazdı
dilek feneri al cak gece guzel oluo romantik olur
yok ya ben ona karşıyım kuşlara çok kötü etkisi oluyormuş
-
yolbulucu bunu yazdı
http://www.milliyet.com.tr/universiteli-mert-helyum-gazi-soluyarak-intihar-etti-gundem-1461285/
intihar mintihar etmicen di mi lan xd
ediceksen bilgisayarını falan bana bırak
ne çıkarcı adamsın amk :D
