Hem Özür Hemde Açıklama
-
Değerli tahribat.com müritleri;
Ben Dengesiz Team' ın lideri d3ngsz. Sizlerden öncelikle i s k o r p i t x denen dallamaya destek verdiğim ve bu nedenle tahribat.com hakkında ben veya grubum tarafından yapılan sözlü & fiili eylemler için özür dilerim!
Bende bu dallama şahısla aynı kenttenim yani Türk' ün kabesi Çanakkale' den! Sırf hemşehrilik aşkına destek vermeye, arkasında durarak aklanmasına yardımcı olmaya çalışıyordum! Bu zat-ı muhterem için gerek ir2 gerekse diğer yönetici arkadaşlarınızla zaman zaman kavga boyutuna varan sert tartışmalara giriyordum! Şimdi anladığım kadarıyla hem bu tartışmalar gereksiz bir insan içinmiş hemde yanlışmış!
Kolpalıklarını ve yalanlarını netleştirdiğim, takribende 6 aydır görüşmediğim, görüşmeyi bırakın selam dahi vermediğim bu deyyus sonunda dayanamadı ve bana da çamur atmaya kalktı! Onun bildiklerinin bir çoğunu hep başkaları öğretmiştir yada nasıl yapılacağını göstermiştir. Yazdığım bu mesajın devamında detaylı olarak bizden ne yardımlar aldığını göreceksiniz! Sizler onunla uzun süre mücadele ettiniz ve bu kadar net lamerlik ötesi bilgilere eminim sahip olamadınız!
Şimdi aşağıda hem haber sitemiz olan www.hack-medya.org' ta yayınladığım hemde şu anda ortak çalışma içerisinde bulunduğum AYYILDIZ Team' ın 57. Alay bölümünde belirttiğim bir yazıyı önünüze seriyorum! Bu linklerin devamları da gelecektir!
Toschak geçmek serbest olduğu gibi bu zat-ı mahlukat' a küfür etmek te caizdir!
İşte yazı;
Aşağıdaki linklerde ağzı sürekli cırcır eden ama hiçbir halt bilmeyen büyük heykır i s k o r p i t x' in bizlerden (Dengesiz Team) neler öğrendiğini gösteren loglar yer almaktadır! Saygı duyanların saygılarını yitirmeleri temennisiyle yayınlıyorum...
www.dengesiz-hack.org/isk/1.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/2.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/3.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/4.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/5.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/6.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/7.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/8.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/9.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/10.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/11.htm
www.dengesiz-hack.org/isk/12.htmUMARIM BU LİNKLERDE YAZANLARDAN SONRA HALA BİRİLERİ BU MAHLUKAT HAKKINDA İYİ ŞEYLER DÜŞÜNMEYE DEVAM ETMEZ!...
SABRINIZA VE TAHAMMÜLÜNÜZE TEŞEKKÜRLER...
d3ngsz - admin@dengesiz-team.org
-
iskonun a.q sana bişe olmasın :)
hoja kafama bişey takıldı.. yanlış anlaşılmasınm. arada takılır böle pij fikirler..
isko sana (size) yamuk yapmasaydı. sen yine gelip tbt den özür dilermiydin ?
-
hala birileri hakkında iyi dusunmez demişinde, burda kimse balık hakkında iyi dusunmuyo zaten merak etme (:
-
Jeen bunu yazdı:
-----------------------------iskonun a.q sana bişe olmasın :)
hoja kafama bişey takıldı.. yanlış anlaşılmasınm. arada takılır böle pij fikirler..
isko sana (size) yamuk yapmasaydı. sen yine gelip tbt den özür dilermiydin ?
-----------------------------ben konuyu unutmuştum bile! burada yazacağımı dahi düşünmüyordum, değil özürü düşüneyim! aynı konuda cw ve cwdoktoray' dan bile özür dilemem gerekecek, onlarlada çok uğraştım...
hep acaba millet yanılıyor olabilirmi diyordum ama yanılmıyormuş a.q. piç her zaman piçmiş...
-
Bu adam çanakkale de mi oturuyor,ne iş yapıyor,iş yeri nerde?Merkez de mi?
-
eet olan oldu biten bitti gelip delikanlı gibi özür diledin hatanı anladın ders çıakrdın demekki hepimiz hata yapabiliriz doğru yolu bulmana yardımcı oldu bu hatada yeniden hoj geldin aramıza
-
Jeen bunu yazdı:
-----------------------------iskonun a.q sana bişe olmasın :)
hoja kafama bişey takıldı.. yanlış anlaşılmasınm. arada takılır böle pij fikirler..
isko sana (size) yamuk yapmasaydı. sen yine gelip tbt den özür dilermiydin ?
-----------------------------katılıyorum.ne dersın?
-
d3ngsz bunu yazdı:
-----------------------------ben konuyu unutmuştum bile! burada yazacağımı dahi düşünmüyordum, değil özürü düşüneyim! aynı konuda cw ve cwdoktoray' dan bile özür dilemem gerekecek, onlarlada çok uğraştım...
hep acaba millet yanılıyor olabilirmi diyordum ama yanılmıyormuş a.q. piç her zaman piçmiş...
-----------------------------
bi ibnenin uğrundan gitmiyicen.Olayı genel olarak objektif göreceksin bak insanın bşaına ne dertler açıyor. -
işte tbt nın farkı burda bir heykırın gercekten heykır oldugunu lamer kralı oldugunu serefsiz veadi biri oldugunu herkesten once anlar digerinsanları bu kişilerden uzak tutmaya calısıp doru yolu bulmasını saglar fark burada zaten
aramıza hoşgeldın
-
01.09.2006 14:20:44 security@mavideniz.org Teamımızca Türk sitesi hacklenmeyecektir... Uymayanlar Teamdan Çıkartılacaktır... [www.christianboards.org HEYKID] sozkan17100 bide burda
01.09.2006
14:22:39 security@mavideniz.org Teamımızca Türk sitesi hacklenmeyecektir... Uymayanlar Teamdan Çıkartılacaktır... [www.christianboards.org HEYKID] iskorpitx IsSı97abLZ9zZ ftp şifresini mi vermiş la burda annamadım burası bi muallak kaldı benim gafa döndü bi :S :Ç
-
türkün kabesi çanakkale ne la, öle bişey mi var? ne saçma ve tehlikeli bi laf
