Hem Özür Hemde Açıklama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3ngsz
    d3ngsz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Değerli tahribat.com müritleri;

    Ben Dengesiz Team' ın lideri d3ngsz. Sizlerden öncelikle i s k o r p i t x denen dallamaya destek verdiğim ve bu nedenle tahribat.com hakkında ben veya grubum tarafından yapılan sözlü & fiili eylemler için özür dilerim!

    Bende bu dallama şahısla aynı kenttenim yani Türk' ün kabesi Çanakkale' den! Sırf hemşehrilik aşkına destek vermeye, arkasında durarak aklanmasına yardımcı olmaya çalışıyordum! Bu zat-ı muhterem için gerek ir2 gerekse diğer yönetici arkadaşlarınızla zaman zaman kavga boyutuna varan sert tartışmalara giriyordum! Şimdi anladığım kadarıyla hem bu tartışmalar gereksiz bir insan içinmiş hemde yanlışmış!

    Kolpalıklarını ve yalanlarını netleştirdiğim, takribende 6 aydır görüşmediğim, görüşmeyi bırakın selam dahi vermediğim bu deyyus sonunda dayanamadı ve bana da çamur atmaya kalktı! Onun bildiklerinin bir çoğunu hep başkaları öğretmiştir yada nasıl yapılacağını göstermiştir. Yazdığım bu mesajın devamında detaylı olarak bizden ne yardımlar aldığını göreceksiniz! Sizler onunla uzun süre mücadele ettiniz ve bu kadar net lamerlik ötesi bilgilere eminim sahip olamadınız!

    Şimdi aşağıda hem haber sitemiz olan www.hack-medya.org' ta yayınladığım hemde şu anda ortak çalışma içerisinde bulunduğum AYYILDIZ Team' ın 57. Alay bölümünde belirttiğim bir yazıyı önünüze seriyorum! Bu linklerin devamları da gelecektir!

    Toschak geçmek serbest olduğu gibi bu zat-ı mahlukat' a küfür etmek te caizdir!

    İşte yazı;

    Aşağıdaki linklerde ağzı sürekli cırcır eden ama hiçbir halt bilmeyen büyük heykır i s k o r p i t x' in bizlerden (Dengesiz Team) neler öğrendiğini gösteren loglar yer almaktadır! Saygı duyanların saygılarını yitirmeleri temennisiyle yayınlıyorum...

    www.dengesiz-hack.org/isk/1.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/2.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/3.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/4.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/5.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/6.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/7.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/8.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/9.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/10.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/11.htm
    www.dengesiz-hack.org/isk/12.htm

    UMARIM BU LİNKLERDE YAZANLARDAN SONRA HALA BİRİLERİ BU MAHLUKAT HAKKINDA İYİ ŞEYLER DÜŞÜNMEYE DEVAM ETMEZ!...

    SABRINIZA VE TAHAMMÜLÜNÜZE TEŞEKKÜRLER...

    d3ngsz - admin@dengesiz-team.org 


    "Dengesizim, Dengesizsin, Dengesiziz!"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jeen
    Jeen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    iskonun a.q sana bişe olmasın :)

    hoja kafama bişey takıldı.. yanlış anlaşılmasınm. arada takılır böle pij fikirler..

    isko sana (size) yamuk yapmasaydı. sen yine gelip tbt den özür dilermiydin ?


    2004"ten beri ziyaretçi... ulan simdi gördüm bu kayıt forumu yaw, tahrikey üye kodu falan ne ayaktı ya? kefaletle sanıyodum ben amk :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    hala birileri hakkında iyi dusunmez demişinde, burda kimse balık hakkında iyi dusunmuyo zaten merak etme (:

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3ngsz
    d3ngsz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek
    Jeen bunu yazdı:
    -----------------------------

    iskonun a.q sana bişe olmasın :)

    hoja kafama bişey takıldı.. yanlış anlaşılmasınm. arada takılır böle pij fikirler..

    isko sana (size) yamuk yapmasaydı. sen yine gelip tbt den özür dilermiydin ?


    -----------------------------

    ben konuyu unutmuştum bile! burada yazacağımı dahi düşünmüyordum, değil özürü düşüneyim! aynı konuda cw ve cwdoktoray' dan bile özür dilemem gerekecek, onlarlada çok uğraştım...

    hep acaba millet yanılıyor olabilirmi diyordum ama yanılmıyormuş a.q. piç her zaman piçmiş...


    "Dengesizim, Dengesizsin, Dengesiziz!"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Bu adam çanakkale de mi oturuyor,ne iş yapıyor,iş yeri nerde?Merkez de mi?

    Çekil,Önümden Çekil...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    eet olan oldu biten bitti gelip delikanlı gibi özür diledin hatanı anladın ders çıakrdın demekki hepimiz hata yapabiliriz doğru yolu bulmana yardımcı oldu bu hatada yeniden hoj geldin aramıza

    Living Death
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Jeen bunu yazdı:
    -----------------------------

    iskonun a.q sana bişe olmasın :)

    hoja kafama bişey takıldı.. yanlış anlaşılmasınm. arada takılır böle pij fikirler..

    isko sana (size) yamuk yapmasaydı. sen yine gelip tbt den özür dilermiydin ?


    -----------------------------

    katılıyorum.ne dersın? 


    Was here...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    d3ngsz bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben konuyu unutmuştum bile! burada yazacağımı dahi düşünmüyordum, değil özürü düşüneyim! aynı konuda cw ve cwdoktoray' dan bile özür dilemem gerekecek, onlarlada çok uğraştım...

    hep acaba millet yanılıyor olabilirmi diyordum ama yanılmıyormuş a.q. piç her zaman piçmiş...


    -----------------------------
    bi ibnenin uğrundan gitmiyicen.Olayı genel olarak objektif göreceksin bak insanın bşaına ne dertler açıyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackdeath
    blackdeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek

    işte tbt nın farkı burda  bir heykırın gercekten heykır oldugunu lamer kralı oldugunu  serefsiz veadi biri oldugunu herkesten once anlar digerinsanları bu kişilerden uzak tutmaya calısıp doru yolu bulmasını saglar fark burada zaten

     

    aramıza hoşgeldın


    agzıyla içmesini bilmeyenlere yeni rakıdan bir yenilik 35lik yenifitil. ışığa kadar götürür.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    01.09.2006 14:20:44 security@mavideniz.org Teamımızca Türk sitesi hacklenmeyecektir... Uymayanlar Teamdan Çıkartılacaktır... [www.christianboards.org HEYKID] sozkan17100

    bide burda

    01.09.2006

     14:22:39 security@mavideniz.org Teamımızca Türk sitesi hacklenmeyecektir... Uymayanlar Teamdan Çıkartılacaktır... [www.christianboards.org HEYKID] iskorpitx IsSı97abLZ9zZ

    ftp şifresini mi vermiş la burda annamadım burası bi muallak kaldı benim gafa döndü bi :S :Ç

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    benzaldehit
    benzaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek
    türkün kabesi çanakkale ne la, öle bişey mi var? ne saçma ve tehlikeli bi laf
Toplam Hit: 4167 Toplam Mesaj: 15