Hepsi Birer Yalanmış
-
sanki benim icin yasilmis...
-
ulen hangi konuya girsem aşk var.bu nedir yaa.
-
Aşk meşk yalan program yazmaya devam.Gidip bulacaksın kaşarın birini aylarca harcanan emek boşa gidecek.İşin gücün yoksa başa al herşeyi.Uykusuz geceler,üzüntüler,kaybolan zamanda cabası.Başlarım kızınada,aşkınada :)
-
Aşk;
Bizimki aşk değil çünkü sevdiklerimizin hepsi kafa olgunluğunun yerleşmeye başladığı dönemde oluyor.. Yani çıkarçı bir yaşam sürdüğümüz dönemde...
Eğer çocukluktan beri birini seviyorsanız ona aşk derim...
Gerisi kendinizi kandırmak veya başkalarının yerinde kendini sanmaktır. ( Leyla ve Mecnun )
-
aga süper yaw...teşekkür ederim
-
the_impossible bunu yazdı:
-----------------------------
hani belkide doğru sölüyorsunuz!. ancak ben onun uğruna üniversiteye bile gitmemeyi düşünüyorum.Çünkü onu ist da yanlız bırakmamak için!. hani ist da bi yerlere girmek istiyorum. bu senede ist tercihlerimde çıkmadı şimdi ya oraya gidecem ya da 1 sene kaybım olacak . ne bilim ben başka yerde o başka yerde olmaz gibi geliyor... illaki hedeflerim var onu mutlu edebilmem için iyi bi yerlere gelmem gerek bunun düşüncesindeyim ama işte hala düşünüyorum :).. bende böle bişe yazayim dedim :)
-----------------------------hocam özlemekte güzel.. bekle sende kazan git hem bu bi sene onun sadakat sınavı olur.. seni öyle iyi anlıyorum ki.. aynısını bende yapacaktım.. evi bırakıp gidecektim.. herşeyi ona göre ayarlıyordum.. şimdi o gitti ben burdayım.. tabi o başka birisiyle gitti.. umarım mutludur.. sende bekle bi sene bence.. hem üniversiteyi kazanmış olursun hayatınız güzel olur hemde onun bağlılık sınavı olur.. umarım bu sınavı geçerde sen de yanmazsın benim gibi..
-
çok saçma hatta berbat duygu sömürüsü buna hiç bir keriz inanmaz
-
domino bunu yazdı:
-----------------------------the_impossible bunu yazdı:
-----------------------------
hani belkide doğru sölüyorsunuz!. ancak ben onun uğruna üniversiteye bile gitmemeyi düşünüyorum.Çünkü onu ist da yanlız bırakmamak için!. hani ist da bi yerlere girmek istiyorum. bu senede ist tercihlerimde çıkmadı şimdi ya oraya gidecem ya da 1 sene kaybım olacak . ne bilim ben başka yerde o başka yerde olmaz gibi geliyor... illaki hedeflerim var onu mutlu edebilmem için iyi bi yerlere gelmem gerek bunun düşüncesindeyim ama işte hala düşünüyorum :).. bende böle bişe yazayim dedim :)
-----------------------------hocam özlemekte güzel.. bekle sende kazan git hem bu bi sene onun sadakat sınavı olur.. seni öyle iyi anlıyorum ki.. aynısını bende yapacaktım.. evi bırakıp gidecektim.. herşeyi ona göre ayarlıyordum.. şimdi o gitti ben burdayım.. tabi o başka birisiyle gitti.. umarım mutludur.. sende bekle bi sene bence.. hem üniversiteyi kazanmış olursun hayatınız güzel olur hemde onun bağlılık sınavı olur.. umarım bu sınavı geçerde sen de yanmazsın benim gibi..
-----------------------------bak sakın böyle bir hatada bulunma, birine çok aşırı değer verirsen kendi değerin azalıyor. sen git ünversteni oku. eğer sen güçlü olursan onlar seni ister. ama ona muhtaç olduğunu anlarlarsa o zaman bırakıyorlar.
kızlar güçlü erkeklerden hoşlanırlar. onun için kendini tamamla işini, okulunu fln. sonra fazla üstüne düşme dene. ne bilim. kendi hayatın daha önce gelsin bence. sonra ağlama
-
hep sölemisimdir ask adamı s*ker.
bizim arkta şöle derdi hayat boş pompala coş :D
-
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
