folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Hepsi Birer Yalanmış



Hepsi Birer Yalanmış

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CchaatlakkK
    CchaatlakkK's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Dişi
      sanki benim icin yasilmis...

    Ümit en son kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır.. F.Nietzche
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    ulen hangi konuya girsem aşk var.bu nedir yaa.

    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Aşk meşk yalan program yazmaya devam.Gidip bulacaksın kaşarın birini aylarca harcanan emek boşa gidecek.İşin gücün yoksa başa al herşeyi.Uykusuz geceler,üzüntüler,kaybolan zamanda cabası.Başlarım kızınada,aşkınada :)

    λ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkteam
    turkteam's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Aşk;

    Bizimki aşk değil çünkü sevdiklerimizin hepsi kafa olgunluğunun yerleşmeye başladığı dönemde oluyor.. Yani çıkarçı bir yaşam sürdüğümüz dönemde...

    Eğer çocukluktan beri birini seviyorsanız ona aşk derim...

    Gerisi kendinizi kandırmak veya başkalarının yerinde kendini sanmaktır. ( Leyla ve Mecnun )

     


    Ev Yapacaksan Betondan, Kız Alacaksan Japondan Al..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    roccocan
    roccocan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    aga süper yaw...teşekkür ederim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    domino
    domino's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2007
    Erkek

    the_impossible bunu yazdı:
    -----------------------------
    hani  belkide doğru sölüyorsunuz!. ancak ben onun uğruna üniversiteye bile gitmemeyi düşünüyorum.Çünkü onu ist da yanlız bırakmamak için!. hani ist da bi yerlere girmek istiyorum. bu senede ist tercihlerimde çıkmadı şimdi ya oraya gidecem ya da 1 sene kaybım olacak . ne bilim ben başka yerde o başka yerde olmaz gibi geliyor... illaki hedeflerim var onu mutlu edebilmem için iyi bi yerlere gelmem gerek bunun düşüncesindeyim ama işte hala düşünüyorum :).. bende böle bişe yazayim dedim :)
    -----------------------------

    hocam özlemekte güzel.. bekle sende kazan git hem bu bi sene onun sadakat sınavı olur.. seni öyle iyi anlıyorum ki.. aynısını bende yapacaktım.. evi bırakıp gidecektim.. herşeyi ona göre ayarlıyordum.. şimdi o gitti ben burdayım.. tabi o başka birisiyle gitti.. umarım mutludur.. sende bekle bi sene bence.. hem üniversiteyi kazanmış olursun hayatınız güzel olur hemde onun bağlılık sınavı olur.. umarım bu sınavı geçerde sen de yanmazsın benim gibi..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avast
    avast's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek
    çok saçma hatta berbat duygu sömürüsü buna hiç bir keriz inanmaz

    !.ne oldu zorunamı gitti.!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    domino bunu yazdı:
    -----------------------------

    the_impossible bunu yazdı:
    -----------------------------
    hani  belkide doğru sölüyorsunuz!. ancak ben onun uğruna üniversiteye bile gitmemeyi düşünüyorum.Çünkü onu ist da yanlız bırakmamak için!. hani ist da bi yerlere girmek istiyorum. bu senede ist tercihlerimde çıkmadı şimdi ya oraya gidecem ya da 1 sene kaybım olacak . ne bilim ben başka yerde o başka yerde olmaz gibi geliyor... illaki hedeflerim var onu mutlu edebilmem için iyi bi yerlere gelmem gerek bunun düşüncesindeyim ama işte hala düşünüyorum :).. bende böle bişe yazayim dedim :)
    -----------------------------

    hocam özlemekte güzel.. bekle sende kazan git hem bu bi sene onun sadakat sınavı olur.. seni öyle iyi anlıyorum ki.. aynısını bende yapacaktım.. evi bırakıp gidecektim.. herşeyi ona göre ayarlıyordum.. şimdi o gitti ben burdayım.. tabi o başka birisiyle gitti.. umarım mutludur.. sende bekle bi sene bence.. hem üniversiteyi kazanmış olursun hayatınız güzel olur hemde onun bağlılık sınavı olur.. umarım bu sınavı geçerde sen de yanmazsın benim gibi..


    -----------------------------

     

    bak sakın böyle bir hatada bulunma, birine çok aşırı değer verirsen kendi değerin azalıyor. sen git ünversteni oku. eğer sen güçlü olursan onlar seni ister. ama ona muhtaç olduğunu anlarlarsa o zaman bırakıyorlar.

    kızlar güçlü erkeklerden hoşlanırlar. onun için kendini tamamla işini, okulunu fln. sonra fazla üstüne düşme dene. ne bilim. kendi hayatın daha önce gelsin bence.  sonra ağlama


    ///______________
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CameL
    CameL's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hep sölemisimdir ask adamı s*ker.

    bizim arkta şöle derdi hayat boş pompala coş :D

     


    Haberin var mı seni çok sevdiğimden ?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
Toplam Hit: 5242 Toplam Mesaj: 24