Hepsiburada Ürün Gönderememe Sorunu.
-
Arkadaşlar uzun süredir bu siteden alışveriş yapıyorum. Güvendiğim sitelerden biridir.
Ancak arada sırada kargolama ve ürün göndermede sıkıntı yaşıyor.
Bir kaç sefer başıma geldi ama uzun süredir kullandığımdan dolayı bana öteki sitelere göre daha sıcak ve güvenilir geliyor.
Yine bir üründe sorun yaşıyorum. Almış olduğum lastikler hızlı alda olmasına rağmen 18/11/2015 tarihinden beri lastikler gelmedi.
Defalarca çağrı merkezini aramama rağmen ürün hala kargoya verilmedi.
İşin ilginç tarafı Ürün kargolanmaya başlandı diyor ve bu yüzden alışverişi de iptal edemiyorum.
Dalga geçer gibi ürünün size gelmesini bekleyeceksiniz istemiyorsanız geri gönderin diyorlar.
Peki neden bu konuyu açtım. Öncelikle bir tecrübe. İkincisi burada mutlaka bunların tanıdıkları veya tanıdıklarının tanıdıkları vardır. Belki bu yolla ulaşabilirim kendilerine.
Çünkü çağrı merkezi dışında kimseye ulaşamadım. Onlarda çözüm üretmiyor.
Bu konuda sorun yaşayan ve çözebilen arkadaş varsa önerilere açığım.
-
tanıdıklar var ama bu iş ile ilgilenecek oozisyonda değiller yazılım kısmında geneli :) ancak ben yine de yazayım bana pm ile bilgileri atarsan. ayrıca sende şikayetvar a basından geceni anlat inanılmaz dikkat ediyorlar bu konuya. bunun dışında yapılanın etik bir ticaret olmadığını ve başondan geçeni birde iletişim formu üzerinden hbye bildir supervizör e gider iletişim talepleri kargolanma çok daha hızlı olacaktır.
-
sikayetvar a yazdınmı hocam?
-
Yazdım oraya. Ancak standart cevap geldi. İşin tuhaf tarafı ürün şu an süper hızlı gönderde.
-
Hepsiburada pazar sistemine geçtiğinden beri kargoları sallamıyorlar bende dün bi sipariş verdim 8 Aralıkta kargolanır yazıyordu iptal ediverdim
-
Tayga bunu yazdı
Hepsiburada pazar sistemine geçtiğinden beri kargoları sallamıyorlar bende dün bi sipariş verdim 8 Aralıkta kargolanır yazıyordu iptal ediverdim
Benim durumum tam vahim siparişi iptalde edemiyorum. Pazar sistemini ben de çok sevmiyorum. Ama ürünü göndermeyen hepsiburada başka satıcı yok.
-
eskisi gibi değil artık n11 gibi farklı firmalarında satışı var orada o yüzden problem yaşanabiliyoır.. ben alırken 3 satıcı seçeneği vardı kış lastiği aldım ordan, hepsi burada seçtim hemen geldi..
-
6 farklı ürün birden aldım.Hepsi ayrı ayrı geldi.'Yarın Kargoda' dediği ürünü 8 gün sonra anca teslim aldım.Tabii iletişime geçmemiş olsam daha da beklerdim.Bir de sadece yurtiçi kargo seçebiliyoruz.Cuma günü,bizim evin biraz ilerisinde olan şubeye teslim edildi.Cumartesi gelir diye beklerken, 'başka ürünler bekleniyor.' gibi birşey yazmışlar,gelmedi.Diğeri de pazartesi şubeye gelince ikisini birden getirdiler.Hepsiburada nın da çivisi çıktı.Bidaha Türkiye'den alışveriş yapanı siksinler.Zaten %500 kar koyuyorlar,o da gelirse.Böyle ticaretin aq.Ebay rulz.
-
14 Ekim'de aldığım ürün gelmedi hala, aradım iptal ettirdim. Aynı şekilde kargoda gözüküyor iptal olmuyordu telefonda iptal ettiler, hiç zorluk çıkarmadılar
-
Hocam çok uğraşsanda HB sallamıyor artık. Hepsiburada'dan ürün almıyorum artık. Sebeplerim:
1-)Diğer siteler daha ucuz
2-)Diğer siteler daha hızlı
3-)Diğer sitelerdeki kampanyalar daha iyi. HB kampanya olarka BİTTİ. Saçma sapan alt limitli bölünmüş çekler veriyor.
4-)Amazon.com bile daha hızlı kargo yolluyor taa amerikadan benim memleketime.
5-) Fiyatları şişik.
-
Geçmiş olsun. Ürünü hb üzerinden satın almışsın ama asıl sıkıntı tedarikçide.. HB son zamanlarda herkese tedarikçilik verdiği için bu sorunlar yaşanmaya başladı.
Alacağınız ürünün hangi tedarikçi üzerinden geleceği ürün detayında mevcut. Tedarikçi olarak Hepsiburada yazıyorsa, gözünüz kapalı alın. Başka bir marka yazıyor ise linkin üzerine tıklayarak sattığı ürünlerden olumsuz yorumları takip ederek siparişinizi verebilirsiniz.
Ben de çok fazla sipariş veriyorum hb üzerinden. Bugüne kadar hiç problemli siparişim olmadı. Hatta tedarikçi firma üzerinden 6-7 gün içerisinde gelir notu olmasına rağmen ertesi gün ürünün geldiği durumlarda oldu.