Hesap Makinesinden Anlayan?
-
casio 991es var, matrix modunu seçince matrisi giriosun sonra det(A) diyip buluyosun
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
yani emin değilim:)
-----------------------------bence değil baktım netten 5 6 milyonluk bişey zaten..
-
elimde birtanede işte coasionun iyi bir şeyi var ama onda sen demiştin ya mode 6 matris diye bende mode basınca 3 adet mod çıkıyo
-
o zaman matrix destekleyen bişey değildir işte :) destekleyenler 30 40 milyon falan onlardan al gir sınava rahat et..hoca çakalsa kötü tabi
-
Valira bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman matrix destekleyen bişey değildir işte :) destekleyenler 30 40 milyon falan onlardan al gir sınava rahat et..hoca çakalsa kötü tabi
-----------------------------bilmiyorum baba aldı ama oda iyi para vermişti geçen yıl aynı dersi alırken hoca o makina ile sokmamıştı sınava. onda önceden programlama yapıp daha kolay çözülüo işlemler diye. ama şimdi hoca değişti:)
-
Hesap makinesine bağlı... Doğrudan erişimli 6 hafızası olsa makro yazılır kolayca..
casiolarda K1 K2.. hafızalar vardı Kin (1-2-3 ...) tuşuyla hafızaya girdi yapılır Kout ... ile çıktı ekrana çekilirdi..
makroyu kısaltmak için programdan önce data girilmiş K hafızaları ile makro yazılabilir ..( giriş için adım harcamamak için)
