Hey Gidi Grupfoni ! ! !
-


-
pouahahha :D vay anasına yaa adamlara bak :W
-
chrome teman güzelmiş isminey :D
-
vay anasını be=) hiç aklıma gelmemişti böle araştırmak =)
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
chrome teman güzelmiş isminey :D
-----------------------------Buyur hoca tema bu: https://tools.google.com/chrome/intl/tr/themes/theme_brushed.html
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
chrome teman güzelmiş isminey :D
-----------------------------brushed olması lazım
-
samanyoluhaber :)
-
katibim çok pahalı lan. 6 kişi 300 lira verdiydik :)
-
açık büfe kahvaltı : 35 tl
kahvaltı tabağı : 16 tl olabilir mi ?
-
araştırmadan mı koymuşlar acaba
-
sir bunu yazdı:
-----------------------------
açık büfe kahvaltı : 35 tl
kahvaltı tabağı : 16 tl olabilir mi ?
-----------------------------Menude açık büfe yok hoca
