Hiç Otopsi İzledinizmi
-
http://www.totallycrap.com/media/autopsy/
-
o ne beee üfffffffffffffff
-
a.sikim oneydi ak içim gitti valla o üçgen şeklinde kesti kapattım hemen ak ama izlicem hadi baklım
-
Ben hiç bir şey goremedim bende flash yok :D
-
ya çok kötüsün yaa
-
ule adam iç organlarını çıkarıyormus :P ben izlemedim ark izledi delirdim ya izleyemm ben onu :P
-
yaw kardeşim nerden buluyosun bunları anlıyamıyorum ....ama harbi manyak bişey
-
Ben otopsiyi bilmem ama karı guzelmıs onda otopsi yapılır hanı:)))))
-
ohaaa be ne mide var aq ölü karıya sulandı adam=)))
şaka bi yanada sonunu zor getirdim aq.içim gitti lan.allahım sen bizi düzgün bi şekilde peşimizde soru işaretleri bırakmadan öldür yarabbimde otopsi falan yapmasınlar.amin -
a.q tıp okuyanların kafayı sıyırdıı doğruymus adam sanki tavuk kesiyo a.q
-
bize adli tıp dersinde izletmişti hoca.. bi de cenaze marsi koymuslardi iiiyiii muhabbet olmustu vakti zamaninda...
Toplam Hit: 5468 Toplam Mesaj: 36
