Hindistanlıların Tanrısı Doğdu....:D

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    BU KIZIN 4 ELİ ve 4 Ayağı varmış

    daha yürüyemiyormuş...

    HİNDİSTANLILAR KRŞNA DEYİP ŞİMDİ BUNA TANRI DİYE TYAPMASIN

     


    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    saymayı da mı bilmiyorsunuz:D

    2 el 6 ayak görüyorum çünkü ben:D


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    gerçek olsaydı kız bu kadar büyümeden yani doğduğu anda haber olurdu gibime geliyor ama yine de yalan haber demeyeyim bekleyeyim...ama iğrenç bir şeymiş hee :D tiksindim valla...yok yok kesin yalandır...inşallah...

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------
    gerçek olsaydı kız bu kadar büyümeden yani doğduğu anda haber olurdu gibime geliyor ama yine de yalan haber demeyeyim bekleyeyim...ama iğrenç bir şeymiş hee :D tiksindim valla...yok yok kesin yalandır...inşallah...
    -----------------------------
    doğduğunda haber olmadığını nereden biliyorsun?

     


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    yoı arkadaşlar kendim yazdım diye söylemiyorum :D ama gerçekten gerçek....

    tv dede gösterdiler...


    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birdubleraki
    birdubleraki's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Dişi

    Dağlara taşlara ulu ulu ağaçlaraaaa

    Tövbelerim olsun yarabbiiii

    çok iğrenç


    Sana ben hayaller düşler büyüttüm Sana ben gözümde yaşlar büyüttüm Sana ben hummalı aşklar büyüttüm Söyleyemedim ((((hepsenolacaksın))))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    kiyamet alameti

    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ayrıntılı bilgi... 

     

    http://www.haberturk.com/haber.asp?id=43402&cat=180&dt=2007/11/06


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    13 yasına gelince cok güzel olcak ....

    satilik hic bitmeyen hikaye scripti : http://goo.gl/YWvJRO | php, codeigniter, twig, css konularinda pm den biseyler sorabilirsiniz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    bi tane kafa daha çıkçakmış da kadın erken doğurmuş gibi görünüo :|
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    bir ara da kuyruklu çocuk doğmuştu... yine bunların tanrılarından tekinin reenkarnasyonu demişlerdi...

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
Toplam Hit: 4881 Toplam Mesaj: 21