Hocam.Com Üyeleri? Ve Torpil Yapabilecek
-
Müritler taa 6 ay önce başvurmuştum hala aktif olmamış :) buradaki üyeliğini bana hibe edecek varmı? belki kullanmıyordur? profil bilgilerini değiştiririz veya torpil yapabilme imkanı olan varmı acaba? bi zamanlar bizim müritlerden biri kurmuş zamanında siteyi öyle duymuştum..
-
öylemiymiş kim kurmus yaw kım kurmussa ona puanım 9 kanka ... ow yeah man fisıtayla olsa gerek
-
benimde yeni aktif oldu .. :W torpil olayı var sitede yardım edebilecek varmı ?
-
Hocam banada arada lazım oluo bi torpil banada lazım :)
-
edit
-
matematik1 bunu yazdı:
-----------------------------Benım gereksiz bi site
Odtu dey isen direkt uye olursun .
iskorpitx di sanırım.Cumhurun sitesi .
-----------------------------
iskorpitx cumhur onat mı? -
anlaşılan gene üye olamıcaz.. :)
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
matematik1 bunu yazdı:
-----------------------------Benım gereksiz bi site
Odtu dey isen direkt uye olursun .
iskorpitx di sanırım.Cumhurun sitesi .
-----------------------------
iskorpitx cumhur onat mı?
-----------------------------
İsimlerini yan yana anmak bile yanlış.
Biri bildiğin yılların iskorpiti = Siyami Özkan Çanakkale diğeri
İnternet haberi hacklemiş, mapusu düşüp çıkmış(!) yetenekli kişi.
Hatta Star'da Fenomen programına çıkıp azıttı :) -
benimkide 8-9 aydır aktif olamdı üstüne üstlük hala aynı sırada bekllıom
-
üye olmak isteyenler bana pm atsın, kampüs içinden sıra beklemeden üye olabiliyorduk en son, ben deneyeyim.
Cumhur Onat'tan ziyade Ozan Önen kurdu ilk hocamı, gördüğünüz yerde öpünüz.
-
izzmarit bunu yazdı:
-----------------------------
üye olmak isteyenler bana pm atsın, kampüs içinden sıra beklemeden üye olabiliyorduk en son, ben deneyeyim.
Cumhur Onat'tan ziyade Ozan Önen kurdu ilk hocamı, gördüğünüz yerde öpünüz.
-----------------------------Abla beni de yap...
