folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Honda Civic Aldım - Ekranı Gitti



Honda Civic Aldım - Ekranı Gitti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hayırlı olsun hocam araban

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    saybirs bunu yazdı

    hayırlı olsun hocam araban

    la arabam yazmışım yanlışlıkla :D ailecek aldık, aslında babam aldı da ben de üstüme alındım tabi :D ben artık 3 seneden önce araba alamam. daha askere gidicem de dönüp iş bulucam.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    saybirs bunu yazdı

    hayırlı olsun hocam araban

    la arabam yazmışım yanlışlıkla :D ailecek aldık, aslında babam aldı da ben de üstüme alındım tabi :D ben artık 3 seneden önce araba alamam. daha askere gidicem de dönüp iş bulucam.

    hocam zaten hemen alma ben kredi çektim 2004 model golf sportline aldım şimdi pişman sayılırım genç yaşta araba durumun cok iyi değilse alman çılgınlık

     

    editbüdüt: yaş 25 miş al hoca napcan 3 sene daha bekleyip

    Headhunterz tarafından 15/Ağu/12 03:28 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    Headhunterz bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı
    saybirs bunu yazdı

    hayırlı olsun hocam araban

    la arabam yazmışım yanlışlıkla :D ailecek aldık, aslında babam aldı da ben de üstüme alındım tabi :D ben artık 3 seneden önce araba alamam. daha askere gidicem de dönüp iş bulucam.

    hocam zaten hemen alma ben kredi çektim 2004 model golf sportline aldım şimdi pişman sayılırım genç yaşta araba durumun cok iyi değilse alman çılgınlık

     

    editbüdüt: yaş 25 miş al hoca napcan 3 sene daha bekleyip

    25 de para yok :D bursa'da iş arıyorum şu an. geçici herhangi bi iş. lisansım işletme bölümünden. aralıkta askere gitmeyi düşünüyorum. onun için geçici bakıyorum. askerden dönüşte de büyük ihtimal düğün var. anlayacağın 3 sene az demiş bile olabilirim :D şimdilik sıkıntı yok, bu arabayı babamla ortak kullanıcaz.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    bizde de var 2008 Civic tüp taktirdi abim bayadirda memnun kullaniyor bi skintisini duymadim once yok garanti disi oluyor, karizmayi ciziyor falan dedi sonra gitti taktirdi.

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    boşver lpg taktırma dünyanın en pahalını ben kullanıyorum diye hava atabilirsin isteiğin yerde istediğin kadar :))


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşta taktırmıycam diye direniyodu ama dayanamadı.2010 civic şehir içi 55 krş yakıyordu.Gitti servise BRC tüp taktırdı şimdi şehir içi 22 krş şehir dışı 18 krş

    bir süre benzinli kullandıktan sonra isyan edip tüp taktırıcaksın :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    arabanın şasi nosunu göndersene bana

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hayırlı olsun tutu :)

    Ekran konusunda inallara bir götürün arabayı.

    Kaskosu falan var mı ? Onları ihmal etmeyin.

    Ayrıca lpg taktırabilirsin. Benim arkadaşımın arabasında var şuana kadar bir sıkıntı yaşamadı.

    Tek sorun kapalı yerlere park yapamıyorsun.

    Arabayı kaçır bi akşam al beni mudanya yapalım :p

    Branxian tarafından 15/Ağu/12 09:25 tarihinde düzenlenmiştir

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi_mali
    asi_mali's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    hayırlı olsun hocam:) güle güle binin.sadece şunu söyleyeyim lpg de tek sıkıntı duyduğuma göre motor arıza lambasının arada bir yanması oda önemli değil. işin ehli birine yaptır gerisini boşver(lambanın yanmasının nedeni sensör. yani benzin beklerken gaz gelince nerde lan benzin diye yanıyor uyarıyor yani o yüzden)


    http://www.tahribat.com/forum/2017-mart-turkiye-ekonomik-krizi-223734/13 http://www.tahribat.com/forum/ulke-ekonomisi-doviz-ve-zamlar-genel-konu-224852/9
Toplam Hit: 5034 Toplam Mesaj: 40