Honda Civic Aldım - Ekranı Gitti
-
hayırlı olsun hocam araban
-
saybirs bunu yazdı
hayırlı olsun hocam araban
la arabam yazmışım yanlışlıkla :D ailecek aldık, aslında babam aldı da ben de üstüme alındım tabi :D ben artık 3 seneden önce araba alamam. daha askere gidicem de dönüp iş bulucam.
-
Prometheus bunu yazdısaybirs bunu yazdı
hayırlı olsun hocam araban
la arabam yazmışım yanlışlıkla :D ailecek aldık, aslında babam aldı da ben de üstüme alındım tabi :D ben artık 3 seneden önce araba alamam. daha askere gidicem de dönüp iş bulucam.
hocam zaten hemen alma ben kredi çektim 2004 model golf sportline aldım şimdi pişman sayılırım genç yaşta araba durumun cok iyi değilse alman çılgınlık
editbüdüt: yaş 25 miş al hoca napcan 3 sene daha bekleyip
Headhunterz tarafından 15/Ağu/12 03:28 tarihinde düzenlenmiştir -
Headhunterz bunu yazdıPrometheus bunu yazdısaybirs bunu yazdı
hayırlı olsun hocam araban
la arabam yazmışım yanlışlıkla :D ailecek aldık, aslında babam aldı da ben de üstüme alındım tabi :D ben artık 3 seneden önce araba alamam. daha askere gidicem de dönüp iş bulucam.
hocam zaten hemen alma ben kredi çektim 2004 model golf sportline aldım şimdi pişman sayılırım genç yaşta araba durumun cok iyi değilse alman çılgınlık
editbüdüt: yaş 25 miş al hoca napcan 3 sene daha bekleyip
25 de para yok :D bursa'da iş arıyorum şu an. geçici herhangi bi iş. lisansım işletme bölümünden. aralıkta askere gitmeyi düşünüyorum. onun için geçici bakıyorum. askerden dönüşte de büyük ihtimal düğün var. anlayacağın 3 sene az demiş bile olabilirim :D şimdilik sıkıntı yok, bu arabayı babamla ortak kullanıcaz.
-
bizde de var 2008 Civic tüp taktirdi abim bayadirda memnun kullaniyor bi skintisini duymadim once yok garanti disi oluyor, karizmayi ciziyor falan dedi sonra gitti taktirdi.
-
boşver lpg taktırma dünyanın en pahalını ben kullanıyorum diye hava atabilirsin isteiğin yerde istediğin kadar :))
-
arkadaşta taktırmıycam diye direniyodu ama dayanamadı.2010 civic şehir içi 55 krş yakıyordu.Gitti servise BRC tüp taktırdı şimdi şehir içi 22 krş şehir dışı 18 krş
bir süre benzinli kullandıktan sonra isyan edip tüp taktırıcaksın :)
-
arabanın şasi nosunu göndersene bana
-
Hayırlı olsun tutu :)
Ekran konusunda inallara bir götürün arabayı.
Kaskosu falan var mı ? Onları ihmal etmeyin.
Ayrıca lpg taktırabilirsin. Benim arkadaşımın arabasında var şuana kadar bir sıkıntı yaşamadı.
Tek sorun kapalı yerlere park yapamıyorsun.
Arabayı kaçır bi akşam al beni mudanya yapalım :p
Branxian tarafından 15/Ağu/12 09:25 tarihinde düzenlenmiştir -
hayırlı olsun hocam:) güle güle binin.sadece şunu söyleyeyim lpg de tek sıkıntı duyduğuma göre motor arıza lambasının arada bir yanması oda önemli değil. işin ehli birine yaptır gerisini boşver(lambanın yanmasının nedeni sensör. yani benzin beklerken gaz gelince nerde lan benzin diye yanıyor uyarıyor yani o yüzden)
