Hoparlörümde Bi Sorun Var Ama...
-
hocam çok saol hallettim dediğin yöntemle
fişi tabiki de çektim :D
-
hocam patlamıs onlar ondan o ses geliyo
kısaca yenisine saglık :D
-
Lostok bunu yazdı:
-----------------------------hocam çok saol hallettim dediğin yöntemle
fişi tabiki de çektim :D
-----------------------------İyi Sevindim, O Vızıltı Türü ses, Trafonun Titreşiminden kaynaklanan sestir, Gevşek takıldığı zaman Titremesi Yakınında Değdiği cisimler yüzünden ses yaratır.
Geçmiş olsun..
Toplam Hit: 1921 Toplam Mesaj: 14
