Hoşca Kalın....
-
hoca kolay gelsin... hayırlı teskereler.:!
-
father
arkadaşın babası orda matbaa cı olarak çalışıyo
karakayış dı soyadı sanırım
hayırlı teskereler. -
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
father
arkadaşın babası orda matbaa cı olarak çalışıyo
karakayış dı soyadı sanırım
hayırlı teskereler.
-----------------------------Arkadaşının Babasını Ne Yapim :D
Hepinizden Allah Razı Olsun...
Gece 12:15 Otobüsü İle Gidiyorum Hakiki Koçla :D
-
izmir/foça da yapmıştım askerliğimi. az küfretmemiştim komutanlarıma :) ama heriflerin yapmak istediklerini şu günlerde daha iyi anlıyorsunuz. Vatan sağolsun. Hayırlı tezkereler. Keşke imkanım olsada aynı yerde yine yapsam. Okul yılları gibidir askerlik zordur ama bitince de insana bi burukluk ilişir. Çünkü kötü anlarından çok tatlı anları vardır.
-
balçova güzel yer.hayırlı teskereler.
-
hayırlı teskereler.
-
hayirli teskereler ..
-
FaTHeR bunu yazdı:
-----------------------------hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
father
arkadaşın babası orda matbaa cı olarak çalışıyo
karakayış dı soyadı sanırım
hayırlı teskereler.
-----------------------------Arkadaşının Babasını Ne Yapim :D
Hepinizden Allah Razı Olsun...
Gece 12:15 Otobüsü İle Gidiyorum Hakiki Koçla :D
-----------------------------
adını veririm işin düşerse yapar a.k ?
yoksam sana kötü bi amaç içertmiyodu neyim. -
hayırlı teskereler arkadaş.
Toplam Hit: 2391 Toplam Mesaj: 20
