Host Aldım Bir Bakın
-
1 dolara domain aldın domain kimin adına tescillendi adrese fatura geldimi yoksa yarın öbürgün senin siten prim kazanırsa adamlar satabilir bu bir ikincisi babamın bir sözü var babana bile güvenme hostçu saglam diyorsun ama fazla kimseye güvenme
-
evet su domaın ısıne acıklık getır
-
Güldürmeyin ya. Ben çok araştırdım. Domainler info onun için 1 dolar. Ne kazıklanması. Sizce hiç mcking kazık yermi ? Yemez :D Onun için 1 dolar ama bi dahaki sene 7 dolar oluyor ilk kayıt için 1 dolar. Host ise tanıdık işte ondan şimdi inidirmle 100 kontör yaptık. 3 Gb alan 50 gb bw ftp e-mail falan filan. Ama domain de bi sorun yok. Ha .com ha .info. Sadece millet com a alışmış işte. Domain paneli de elimde domaini aldığım firma çok güvenli bi yer ya. Ne sorsam anında cevap veriyorlar. İzmirde binaları da var telefonu da. Hatta arayıp kapattım. :D
-
boşver işini görsün yeter:)
-
hacı ftpleri versene senin şu sitenin bakıyım ftpden güzel yükleniomu :D
Toplam Hit: 4539 Toplam Mesaj: 16
