

Host-Hosting Firması Önerisi
-
Uzun zamandır kullandığım firmalardan memnunum.Tavsiye ederim.
Windows hosting için www.natro.com
Linux hosting için www.godaddy.com
-
http://www.netopsiyon.com.tr nin üzerine saglam host sitesi tanımam.kullananlar bilir gerçi...
-
ASP çalıştırması kesınlıkle gereklımı ?
-
hocam herkez tşk ler.kırcanın sitesinde ms sql destegi göremedim.MsSql ve asp.net. lazım.php filan zerre bilmiyorum.
-
discoteam_487 bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.netopsiyon.com.tr nin üzerine saglam host sitesi tanımam.kullananlar bilir gerçi...
-----------------------------hahha :)
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
Adamlar 10 numara. 2 yıldır kullanıyorum tek bir sorun yaşamadım.
----------------------------- -
ben natro.com tavsiye ederim.
-
up benimde host ve domain almam lazım ucuz ve tl hesabından ödeyebileceğim bir şirket varmı bildiğiniz
-
kebirhost.com bayi 1 paketi al yıllık 500 mb alan vs.. msysql, domain ekleme vs.. sınırsız :) alanı aşsanda bişi olmuyor geçenlerde 1 gb ye yaklaşmış benim alan ben daha ucuzunu bulamadım bana bayi lazım yada en az 5 domain eklemem lazım hostuma