

Host Makinası Almak İstiyorum
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
makinayı evde barındıramazsın ama makineyi al barıdırma hizmeti veren yerlere koy
-----------------------------ben düzeltim makinayı al datacentere ver
-
lanetlicocuk bunu yazdı:
-----------------------------eve kuracaksan bazı sorularım oalcak bunları cevaplarsan dah kesin bilgiler vereb,r,m
bağlantı hızın kaç
elektirikler kesildiğinde ne yapacaksın
bilgisayar devamlı açık olacağı için çok ısınacak nasıl sogutacaksın
-----------------------------
4096Elektrık kesıldıgında güç kaynagı devreye gırecek 3 4 saat danabılecek bı guc kaynagına sahıbım :))
Klima var + vantilator var şimdi işe nasıl başlıyacaz ilk etapta?
-
önce kendi siteniz var onu koyacaksınız sandım,
sonra bide satacaz demişsin,
Hemde bunların hepsini 4096 ile yapacakmışsın :)
4096/4/8 = 128 k upload iken, bu download/upload ilesiteye girildiğinde en fazla 80'e düşecekken, bide adı gibi eminim bunu paso internet içinde kullanmayı sen düşünürken türkiyede hostculuk yapacaksın...
arkadaş anlıyo demişsin :)
Senin web sitelerine ayda 1 giriliyor sanırım :|
Ya arkadaşın anlamıyor ya ben anlamıyorum :)
-
sen gel burdaki ustadların sözünü dinle..
dipidip not:bana host makinasının resmini çizebilirmisin abidin...!
-
Hadi hepsini geçtik.Hattın çok iyi, elektrik-soğutma problemin de yok diyelim. Daha önce hiç sunucu kullanmamışsın panel kurmamışsın. Buradaki 3-5 kişiden öğreneceklerin ile yarım yamalak bir plesk ya da cpanel anca kurarsın. Onların da lisansını alabilirsen tabi. Bunların bir sürü ayarları, eklentileri, güvenlik kısımları var. İlla bu işi yapacam diyorsan düzgün bir firmadan bir sunucu kirala. Herşeyi ayarlayıp sana teslim ederler yavaş yavaş öğrenirsin orda. Sorun olduğu zaman da onlar halleder. Sunucu pahalı gelirse başlangıç için vps de kullanabilirsin.
-
herkes ne güzel yazmış ya.
"Host Makinası Almak Istiyorum" diyen kişiden ne beklersinki :D Yani bir soru sorulur bakarsın soru mu diye birde cevap verirsin bakarsın cevap verilcek sorumu diye.
Soru adam gibi olsa cevap vermek için kendimi yırtarım ama soruda hayır yokki be usta..
Bence sen bu işe hiç girme boşverdim datacenter veya eve o "Host Makina"sını hiç atma. Gram para kazanamazsın zarardan başka
-
sana ne kadara patlar o iş haberin varmı kanka.. öyle yapana kadar kirala bitane server yine sat hosting o ayrı bişey senin her ay vereceğin internet parasına(eğer gerektiği gibi hızlı bir internet bağlantısı çektirirsen) güzel bir sunucu kiralarsın elektrik vs. gibi sorunların olmaz.. hiiiiiçççç ugraşma bence server kurmaya eger çok kararlıysan kirala bitane server hem sen rahat et hem arkadaşın.. paranda cebinde kalmış olur hemde fazla uğraşmamış olursun..
-
biri host makinasının ne oldugunu söylermi üstadlar?
-
Bende meraklandım şimdi bu işi yapanların baglantıları nasıl?
Turkıyedekı hostcular nasıl yapıyoo anlamadım :))
-
hoca 4 mb baglantiyla yapamazsin fiberr baglanti laziim metronet falan varsa semtinde arastir