Host Makinası Almak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    makinayı evde barındıramazsın ama makineyi al barıdırma hizmeti veren yerlere koy
    -----------------------------

    ben düzeltim makinayı al datacentere ver 


    DOM..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kenankonak
    kenankonak's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek
    lanetlicocuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    eve kuracaksan bazı sorularım oalcak bunları cevaplarsan dah kesin bilgiler vereb,r,m

    bağlantı hızın kaç

    elektirikler kesildiğinde ne yapacaksın

    bilgisayar devamlı açık olacağı için çok ısınacak nasıl sogutacaksın


    -----------------------------
    4096

    Elektrık  kesıldıgında  güç  kaynagı  devreye  gırecek  3  4  saat  danabılecek bı  guc  kaynagına sahıbım :))

    Klima  var  +  vantilator  var  şimdi  işe  nasıl  başlıyacaz  ilk  etapta?


    misafirdir ne kafirdir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    önce kendi siteniz var onu koyacaksınız sandım,

    sonra bide satacaz demişsin,

    Hemde bunların hepsini 4096 ile yapacakmışsın :)

    4096/4/8 = 128 k upload iken, bu download/upload ilesiteye girildiğinde en fazla 80'e düşecekken, bide adı gibi eminim bunu paso internet içinde kullanmayı sen düşünürken türkiyede hostculuk yapacaksın...

    arkadaş anlıyo demişsin :)

    Senin web sitelerine ayda 1 giriliyor sanırım :| 

    Ya arkadaşın anlamıyor ya ben anlamıyorum :)

     


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    sen gel burdaki ustadların sözünü dinle..

    dipidip not:bana host makinasının resmini çizebilirmisin abidin...!


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Hadi hepsini geçtik.Hattın çok iyi, elektrik-soğutma problemin de yok diyelim. Daha önce hiç sunucu kullanmamışsın panel kurmamışsın. Buradaki 3-5 kişiden öğreneceklerin ile yarım yamalak bir plesk ya da cpanel anca kurarsın. Onların da lisansını alabilirsen tabi. Bunların bir sürü ayarları, eklentileri, güvenlik kısımları var. İlla bu işi yapacam diyorsan düzgün bir firmadan bir sunucu kirala. Herşeyi ayarlayıp sana teslim ederler yavaş yavaş öğrenirsin orda. Sorun olduğu zaman da onlar halleder. Sunucu pahalı gelirse başlangıç için vps de kullanabilirsin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    herkes ne güzel yazmış ya.

    "Host Makinası Almak Istiyorum" diyen kişiden ne  beklersinki :D  Yani bir soru sorulur bakarsın soru mu diye birde cevap verirsin bakarsın cevap verilcek sorumu diye.

    Soru adam gibi olsa cevap vermek için kendimi yırtarım ama soruda hayır yokki be usta..

     

    Bence sen bu işe hiç girme boşverdim datacenter veya eve o "Host Makina"sını hiç atma. Gram para kazanamazsın zarardan başka

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    sana ne kadara patlar o iş haberin varmı kanka.. öyle yapana kadar kirala bitane server yine sat hosting o ayrı bişey senin her ay vereceğin internet parasına(eğer gerektiği gibi hızlı bir internet bağlantısı çektirirsen) güzel bir sunucu kiralarsın elektrik vs. gibi sorunların olmaz.. hiiiiiçççç ugraşma bence server kurmaya eger çok kararlıysan kirala bitane server hem sen rahat et hem arkadaşın.. paranda cebinde kalmış olur hemde fazla uğraşmamış olursun..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    biri host makinasının ne oldugunu söylermi üstadlar?

    yunusozturk.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek

    Bende meraklandım şimdi bu işi  yapanların  baglantıları  nasıl?

    Turkıyedekı  hostcular  nasıl  yapıyoo  anlamadım  :))


    Yakında Güncelenecektır...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hoca 4 mb baglantiyla yapamazsin fiberr baglanti laziim metronet falan varsa semtinde arastir
Toplam Hit: 9082 Toplam Mesaj: 22