Hosting Dagitacagim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmbay
    ahmbay's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    elimde kalan bi reseller hesabi var, yaklasik 4-5 ay suresi olmasi lazim, bos bos duracagina ise yarasin diye  istiyenlere 100er mb lik alan dagitacagim. Yaklasik bi 40 kisi falan dagitacagim.
    herkesin yararlanmasini istedigim icin 100mb disk / 4gb bw olarak bolusturecegim.
    sistem: win2003 / helm / asp / php / asp.net2.0 / mysql / awstas vs vs
    Para falan istemiyorum, barindiracaginiz sitelerde www.ahmbay.com 'a bi link vererek tesekkur etmeniz yeterlidir.

    hesap istiyenlerin su formatta pm gondermeleri yeterlidir:

    domain:
    www.domain.com

    mail:
    mailadresim@domain.com


    http://www.ahmbay.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmbay
    ahmbay's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaşlar yokmu hiç hosting ihtiyacı olan, 2-3 kişiden mail geldi onun haricinde pek bi ilgi yok.
    beleş dagitacagim diyorum. ben üniversite yillarimda bu işlere ilk başladiğimda elimden bu konuda tutan pek olmamisti, simdi işler ilerledi tabi, bende şimdi bu durumda olan genç-girişimci arkadaşlara yardimci olmak istiyorum.


    http://www.ahmbay.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    4-5 ay suresi olması ilgiyi azalttı sanırım

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    dağıt ulen:) sen ver hostu ben bu 2 hafta içinde bi domain alırım:D 

    oda olmazsa bana bi tane ayır:D ben 2 haftaya kadar alacam 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    anam bu ahmbay burayada mı üyeymiş bi ara küçükken senin hazır zd'ni kullanıyodum:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    2-3 ay önce herkez kapışırdı ama kriz web masterlarıda vurdu domain alamıyolar :P
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    bana lazım da domain almadım daha =)

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hacı sen verde bi host domaine gerek yok ip den başlatırız mail bomber sms bomber felan koyalım :)=

    müridler yararlansın 


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmbay
    ahmbay's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    ben eski uyelerdenim :)

    domainizi kapin gelin, yada bosta domaininz varsa degerlendirin. Ama bana su domaini aliver demeyin.
    Tam olarak bitis tarihinide ogrenip yazacagim buraya o tarihten once yedeginizi alirsiniz sorun yasamayin.
    Askere gitmeden once bi amme hizmeti verelim dedim.
    bayramdan sonra buluamazsiniz beni, acele edin ;)


    http://www.ahmbay.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    hayda ben domaini bayram harçlığı ile alacaktım halbuki:)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek
    www.forumüniversite.com var bende host yok :) türkçe destekle host sağlayabiliyormuyuz hocam bide 4 ay sonra kapanacaksa bu kadar emek verdikden sonra boşa gitmeyecekmi :) altında bi şey aramalımıymı acaba :)

    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
Toplam Hit: 4511 Toplam Mesaj: 20