Hotmail'a Giremiyorum Arkadaşlar
-
ARKADAŞLAR HOTMAİLDEN MAİLLERİME BAKMAK İSTEDİĞİMDE EKRANA"Oops! Internet Explorer could not find du102w.dub102.mail.live.com"YAZISI GELİYOR.ACABA SİTEDE Mİ SORUN VAR? CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.......
-
bende bir sorun yok başka bir tarayıcıda şansını dene derim
-
Çatır çatır giriyorum.
-
denedim mozillada explorerda ama malesef olmuo
-
combofix kur yesle yada
c:
windows
system32
drivers
klasörlerine gir içinde hosts dosyasını aç komple sil tamamdır. -
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
combofix kur yesle yada
c:
windows
system32
drivers
klasörlerine gir içinde hosts dosyasını aç komple sil tamamdır.
-----------------------------olmuo...
-
8.8.8.8
8.8.4.4Dns ni bu şekilde yaparsan girebilirsin.
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
8.8.8.8
8.8.4.4Dns ni bu şekilde yaparsan girebilirsin.
-----------------------------teşekkürler....
-
şuan çalıştıgım büroda da aynen böyle bir problem var. makinalarda xp kurulu hiçbir makina hotmail e giremiyor. ben opera kullanıyorum böyle bir problemim yok ama kendi bilgisayarımda ie ile girmeye çalıştım zaman yine açılmıyor hotmail.
-
VisualBoy bunu yazdı:
-----------------------------
şuan çalıştıgım büroda da aynen böyle bir problem var. makinalarda xp kurulu hiçbir makina hotmail e giremiyor. ben opera kullanıyorum böyle bir problemim yok ama kendi bilgisayarımda ie ile girmeye çalıştım zaman yine açılmıyor hotmail.
-----------------------------Merhaba;
Hocam Börüda Guvenlık duvarı varmı? Ve Diyorsunuz diğer bilgisayarlarda da aynı sorun var Diyorsunuz Muhtemelen modem özerinden hotmail engellemıs olabilirler. Eğer diyer bilgisayarlar giriyosa siz giremıyorsanız Vüris Olabilir yada i kaldırın tekrardan Kurun..
-
http://www.tahribat.com/Forum-Hotmail-Adresim-Acilmiyor-140348/
