folder Tahribat.com Forumları
linefolder Skype - Mirc - Irc - Icq - Mail Güvenliği
linefolder Hotmailimiz(Msn) Hacklenmemesi İçin En İyi Nasıl Korunur?? Lütfen Deneyimli Ve Bilen Kişiler Gelsin



Hotmailimiz(Msn) Hacklenmemesi İçin En İyi Nasıl Korunur?? Lütfen Deneyimli Ve Bilen Kişiler Gelsin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    arakdaşlar msn messenger yani hotmailimiz en iyi şekilde korunması için ne yapmamız lazım?????


    Not= Lütfen bu işle ilgili uzmanlaşmış kişiler ve admin arkadaşlarımız cevap yazıp beni aydınlatırlarsa çok sevinirim


    hepinize şimdiden teşekkür ederim..!


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    yaaa aslında bilincli kullanıcı olursan hacklemeleri çok çok çok zor.... şifreni uzun karmaşık ve tahmin edilmesi çok zor birşey yap sakın kişisel hayatından bir kelime yada tabir alıp koyma. şifreni hiç bir kagıda yada dosyaya yazma kas aklında tut. makineni düzenli olarak virüs spyware ve trojenlere karşı tarat. fake maillara dikkat ne digim.

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    sandman bunu yazdı:



    yaaa aslında bilincli kullanıcı olursan hacklemeleri çok çok çok zor.... şifreni uzun karmaşık ve tahmin edilmesi çok zor birşey yap sakın kişisel hayatından bir kelime yada tabir alıp koyma. şifreni hiç bir kagıda yada dosyaya yazma kas aklında tut. makineni düzenli olarak virüs spyware ve trojenlere karşı tarat. fake maillara dikkat ne digim.


    mesela bugün aceminin biri fake attı bana onu yemedimde bilinçli kullanıcı dedinde bunu biraz daha açarmısın lütfen?


    bu arada şifre olayına gelince 5-6 haneli bir rakam yazsam yine olmaz dimi? yani harflerle karışık bi şey mi yapsam daha iyi olur..????


    bide önere bileceğin bi spyware programı varmı dostum? (en iyisi hangisi ?)


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    yaaa ben birden fazla kullanıyorum ad-awarele spybot beraber kullan....
    6-7den fazla olmasını tavsiye ederim harf ve sayılar karışık olsun bilincli kullanıcı derken potansiyel tehlikeleri bilmek sonracıma bir exe dosyasının resim olmadıgını bilmek gibi:D

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ACCEPT
    ACCEPT's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    bak kanka mesala sifren 45626 gibi bi sayı olsun bunn cesitli gurpların yaptıgı programlar war kombo dedigimiz!bi süre sonra bu bulunabilio...öncelkle önlem güzel bir sifre dir....


    örnek : eray45032k   ws.


    ardından biraz zeki olmak: örnegin msnde bilmediginiz biri al sana foto dio hmn kapmıcaksın .. öncelkle zipli bi dosya atıp resm diosa hasktr ordan pzevenk diceksin =) almıcaksın yane


    sonra fake meselesi bilmedigin mail adreslerinden gelen seylere kafanı yorma..öle her mailde gelen linke de basmaaa...sonra bi spyware yüklesion.: ad-aware yada spydoctor..harika program bunlar!!! bide antivürs yükle: antivir yada mks....bu kadar


    hatalı yazdıysam bildiriniz : sinusteoremi@hotmail.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ACCEPT bunu yazdı:



    bak kanka mesala sifren 45626 gibi bi sayı olsun bunn cesitli gurpların yaptıgı programlar war kombo dedigimiz!bi süre sonra bu bulunabilio...öncelkle önlem güzel bir sifre dir....


    örnek : eray45032k   ws.


    ardından biraz zeki olmak: örnegin msnde bilmediginiz biri al sana foto dio hmn kapmıcaksın .. öncelkle zipli bi dosya atıp resm diosa hasktr ordan pzevenk diceksin =) almıcaksın yane


    sonra fake meselesi bilmedigin mail adreslerinden gelen seylere kafanı yorma..öle her mailde gelen linke de basmaaa...sonra bi spyware yüklesion.: ad-aware yada spydoctor..harika program bunlar!!! bide antivürs yükle: antivir yada mks....bu kadar






    kardeşim sana teşekkür ediyorum beni aydınlattığın için..!!!!


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ACCEPT
    ACCEPT's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    önmli diil kanka n dmk lafı mı olur !


    hatalı yazdıysam bildiriniz : sinusteoremi@hotmail.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    sandman bunu yazdı:






    yaaa ben birden fazla kullanıyorum ad-awarele spybot beraber kullan.... 6-7den fazla olmasını tavsiye ederim harf ve sayılar karışık olsun bilincli kullanıcı derken potansiyel tehlikeleri bilmek sonracıma bir exe dosyasının resim olmadıgını bilmek gibi:D






    sanada teşekkür etmek istiyorum bilgilendirdiğin için beni!


    son olarak ad-awareyi kullanıyorum ama spyware olarak ne tavsiye ediyosun bide bi firewall kullanıyimmi sence?


    Fuck this world if they cant understand me!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    yaaa şimdi benim durumumda gereksiz çünkü ben routerdan baglanıyorum ve başka pc üzerinden :) ama bence kullan zone alarm bu konuda en iyisi

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşlar bu arada hotmail şifresini nasıl değiştirebilirim deminden beri uğraşıyorumda bulamadım?

    Fuck this world if they cant understand me!!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PacoRabanne
    PacoRabanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ok buldum ben gerek kalmadı


    1___Arkadaşlar bu arada bu msn dondurma muhabbeti nedir???????


    2___ xxx@mafya.com gibi mailleri nasıl msnde açabiliriz?????


     


    Fuck this world if they cant understand me!!!
Toplam Hit: 13320 Toplam Mesaj: 19