

Hotmailimiz(Msn) Hacklenmemesi İçin En İyi Nasıl Korunur?? Lütfen Deneyimli Ve Bilen Kişiler Gelsin
-
arakdaşlar msn messenger yani hotmailimiz en iyi şekilde korunması için ne yapmamız lazım?????
Not= Lütfen bu işle ilgili uzmanlaşmış kişiler ve admin arkadaşlarımız cevap yazıp beni aydınlatırlarsa çok sevinirim
hepinize şimdiden teşekkür ederim..!
-
yaaa aslında bilincli kullanıcı olursan hacklemeleri çok çok çok zor.... şifreni uzun karmaşık ve tahmin edilmesi çok zor birşey yap sakın kişisel hayatından bir kelime yada tabir alıp koyma. şifreni hiç bir kagıda yada dosyaya yazma kas aklında tut. makineni düzenli olarak virüs spyware ve trojenlere karşı tarat. fake maillara dikkat ne digim.
-
sandman bunu yazdı:
yaaa aslında bilincli kullanıcı olursan hacklemeleri çok çok çok zor.... şifreni uzun karmaşık ve tahmin edilmesi çok zor birşey yap sakın kişisel hayatından bir kelime yada tabir alıp koyma. şifreni hiç bir kagıda yada dosyaya yazma kas aklında tut. makineni düzenli olarak virüs spyware ve trojenlere karşı tarat. fake maillara dikkat ne digim.
mesela bugün aceminin biri fake attı bana onu yemedimde bilinçli kullanıcı dedinde bunu biraz daha açarmısın lütfen?bu arada şifre olayına gelince 5-6 haneli bir rakam yazsam yine olmaz dimi? yani harflerle karışık bi şey mi yapsam daha iyi olur..????
bide önere bileceğin bi spyware programı varmı dostum? (en iyisi hangisi ?)
-
yaaa ben birden fazla kullanıyorum ad-awarele spybot beraber kullan....
6-7den fazla olmasını tavsiye ederim harf ve sayılar karışık olsun bilincli kullanıcı derken potansiyel tehlikeleri bilmek sonracıma bir exe dosyasının resim olmadıgını bilmek gibi:D -
bak kanka mesala sifren 45626 gibi bi sayı olsun bunn cesitli gurpların yaptıgı programlar war kombo dedigimiz!bi süre sonra bu bulunabilio...öncelkle önlem güzel bir sifre dir....
örnek : eray45032k ws.
ardından biraz zeki olmak: örnegin msnde bilmediginiz biri al sana foto dio hmn kapmıcaksın .. öncelkle zipli bi dosya atıp resm diosa hasktr ordan pzevenk diceksin =) almıcaksın yane
sonra fake meselesi bilmedigin mail adreslerinden gelen seylere kafanı yorma..öle her mailde gelen linke de basmaaa...sonra bi spyware yüklesion.: ad-aware yada spydoctor..harika program bunlar!!! bide antivürs yükle: antivir yada mks....bu kadar
-
ACCEPT bunu yazdı:
bak kanka mesala sifren 45626 gibi bi sayı olsun bunn cesitli gurpların yaptıgı programlar war kombo dedigimiz!bi süre sonra bu bulunabilio...öncelkle önlem güzel bir sifre dir....
örnek : eray45032k ws.
ardından biraz zeki olmak: örnegin msnde bilmediginiz biri al sana foto dio hmn kapmıcaksın .. öncelkle zipli bi dosya atıp resm diosa hasktr ordan pzevenk diceksin =) almıcaksın yane
sonra fake meselesi bilmedigin mail adreslerinden gelen seylere kafanı yorma..öle her mailde gelen linke de basmaaa...sonra bi spyware yüklesion.: ad-aware yada spydoctor..harika program bunlar!!! bide antivürs yükle: antivir yada mks....bu kadar
kardeşim sana teşekkür ediyorum beni aydınlattığın için..!!!!
-
önmli diil kanka n dmk lafı mı olur !
-
sandman bunu yazdı:
yaaa ben birden fazla kullanıyorum ad-awarele spybot beraber kullan.... 6-7den fazla olmasını tavsiye ederim harf ve sayılar karışık olsun bilincli kullanıcı derken potansiyel tehlikeleri bilmek sonracıma bir exe dosyasının resim olmadıgını bilmek gibi:D
sanada teşekkür etmek istiyorum bilgilendirdiğin için beni!
son olarak ad-awareyi kullanıyorum ama spyware olarak ne tavsiye ediyosun bide bi firewall kullanıyimmi sence?
-
yaaa şimdi benim durumumda gereksiz çünkü ben routerdan baglanıyorum ve başka pc üzerinden :) ama bence kullan zone alarm bu konuda en iyisi
-
arkadaşlar bu arada hotmail şifresini nasıl değiştirebilirim deminden beri uğraşıyorumda bulamadım?
-
ok buldum ben gerek kalmadı
1___Arkadaşlar bu arada bu msn dondurma muhabbeti nedir???????
2___ xxx@mafya.com gibi mailleri nasıl msnde açabiliriz?????